beantwoord

nieuwe bundel Tele2

  • 27 februari 2016
  • 2 reacties
  • 167 x bekeken

sinds vandaag is nieuwe abonnement met andere bundel ingegaan maar in tele 2 app staan nog oude bundels. wanneer wordt dat aangepast? ben al uit app gegaan en opnieuw ingelogd
icon

Beste antwoord door Siebel 27 februari 2016, 21:27

Dat klopt niet Karin, dat was van toepassing tot begin 2014. Tegenwoordig geeft de App "direct" de laatste status aan. (Verschilt per informatiebron, wat de exacte vertraging is).

@Hessie68,

Waarschijnlijk was je verlening nog niet uitgevoerd, dit wordt gedurende de dag gedaan, gespreid over de dag. Ben je met deze verlenging overgezet op de 4G systemen? Dan ontvang je een SMS wanneer je overgezet bent. (en je nieuwe bundels omgezet zijn)
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

sinds vandaag is nieuwe abonnement met andere bundel ingegaan maar in tele 2 app staan nog oude bundels. wanneer wordt dat aangepast? ben al uit app gegaan en opnieuw ingelogd

De App wordt meestal een keer in de 24 uur bijgewerkt.
Dat klopt niet Karin, dat was van toepassing tot begin 2014. Tegenwoordig geeft de App "direct" de laatste status aan. (Verschilt per informatiebron, wat de exacte vertraging is).

@Hessie68,

Waarschijnlijk was je verlening nog niet uitgevoerd, dit wordt gedurende de dag gedaan, gespreid over de dag. Ben je met deze verlenging overgezet op de 4G systemen? Dan ontvang je een SMS wanneer je overgezet bent. (en je nieuwe bundels omgezet zijn)