beantwoord

Nieuwe abonnementen vanaf 17 mei

• Is lekker bezig
  • 9 reacties
Hallo Tele2,

Ik zag staan op de site dat het abonnement wat ik wilde €4 per maand omlaag gaat (10gb 100 min/sms). Ik wilde dit abonnement in combinatie met de iPhone 7 128GB nemen, gaan de abonnements verlagingen leiden tot een toestel prijsverhoging?

icon Beste antwoord door aagje 15 mei 2017, 19:11

Je zou het beter nu kunnen bestellen en als het aanbod beter wordt woensdag dan de bestelling annuleren. Want andersom zal zeker niet mogelijk zijn (oude prijzen kiezen).

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Reputatie 1
Badge
Je zou het beter nu kunnen bestellen en als het aanbod beter wordt woensdag dan de bestelling annuleren. Want andersom zal zeker niet mogelijk zijn (oude prijzen kiezen).
Kun je zomaar annuleren dan? (ik sluit trouwens via mobiel.nl het abonnement af)
Reputatie 1
Badge
Ook bij mobiel.nl kun je annuleren. Eerslijkheids halve moet je wel even het forum bekijken, er zijn toch wel wat problemen met klanten die eerst een abonnement afsluiten, dan annuleren en dan snel weer ergens anders bestellen. Het duurt soms even (wat langer dan gewenst) voordat zo'n annulering vanuit retailers is verwerkt en je weer wat nieuws kunt bestellen.
Ja dat is dus niet de bedoeling, ik wil geen problemen. Maar kan ik er vanuit gaan dat de toestelbundels (zonder bellen en internet) ongewijzigd zullen blijven?
Reputatie 1
Badge
Vanaf woensdag worden de sim only's anders. (Lager geprijsd) de toestellen zijn ongeveer elke week anders geprijsd, zeker als je kijkt naar aanbieidngen bij mobiel.nl of weer bij de media markt of gsmweb.nl etc. etc.
Het blijft dus toeslaan wanneer het voor jouw de beste prijs/kwaliteit biedt. Maar zeker toestellen worden uiteindelijk altijd goedkoper omdat ze worden ingehaald door nieuwe modellen.
Ik hoop dat de toestelprijzen ongewijzigd zullen blijven, maar dan komt het op een maandbedrag wat te mooi om waar te zijn lijkt. Dus ik ben nog erg aan het twijfelen.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is altijd afwachten, er zijn gelukkig ook r(etailers) die eigen toestellen verkopen met abonnementen van providers. Vaak kopen die partijen in en kunnen soms tijdelijke acties bieden voor bepaalde modellen.
Reputatie 1
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris