beantwoord

Nieuw toestel is nog niet binnen

  • 28 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 61 x bekeken

Hallo!

Ik heb twee maanden geleden mijn abonnement verlengd (deze verloopt deze maand), en gelijk een nieuw toestel aangevraagd. Deze heb ik alleen niet ontvangen. Krijg ik deze dan pas nadat mijn oude abonnement is afgelopen en mijn nieuwe ingaat?

Mijn abonnement staat ook nog op mijn oma's naam (ik was toen te jong om het op mijn eigen naam te zetten). Nu ben ik oud genoeg en wil ik het op mijn naam zetten (staat al wel op mijn rekeningnummer). Hoe doe ik dit?

Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Bombarie 28 oktober 2015, 10:45

Het toestel moest je al in huis hebben (en kunnen gebruiken) hiervoor even de klantenservice bellen waar die blijft.

Het contract*doe dit pas als je verlengdatum in is gegaan (niet eerder want daar kan het systeem niet tegen)

Voor een contractovername dien je de onderstaande gegevens te sturen in een brief.
In één brief moeten zowel de onderstaande gegevens staan van jou en van diegene die het contract overneemt.

-> Nieuwe en oude contracttantegegevens
(Naam, volledig adres, geboortedatum);
-> Nieuwe en oude bankrekeningnummer;
-> Nieuwe en oude banknaam;
-> Vermelding van plaats en datum;
-> Ondertekening beide partijen
-> Kopie van de identiteitsbewijzen (of paspoort).

Bij een contractovername is het ook belangrijk dat er geen facturen openstaan.
Je kan de brief naar het onderstaande adres sturen.

Tele2 Nederland BV
T.a.v. Contractsovername
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Het toestel moest je al in huis hebben (en kunnen gebruiken) hiervoor even de klantenservice bellen waar die blijft.

Het contract*doe dit pas als je verlengdatum in is gegaan (niet eerder want daar kan het systeem niet tegen)

Voor een contractovername dien je de onderstaande gegevens te sturen in een brief.
In één brief moeten zowel de onderstaande gegevens staan van jou en van diegene die het contract overneemt.

-> Nieuwe en oude contracttantegegevens
(Naam, volledig adres, geboortedatum);
-> Nieuwe en oude bankrekeningnummer;
-> Nieuwe en oude banknaam;
-> Vermelding van plaats en datum;
-> Ondertekening beide partijen
-> Kopie van de identiteitsbewijzen (of paspoort).

Bij een contractovername is het ook belangrijk dat er geen facturen openstaan.
Je kan de brief naar het onderstaande adres sturen.

Tele2 Nederland BV
T.a.v. Contractsovername
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn