beantwoord

Nieuw telefoonnummer

  • 13 March 2021
  • 6 reacties
  • 3382 x bekeken

Hi,

Ik probeer contact te krijgen met een medewerker van jullie want ik wil graag een nieuw telefoonnummer, en eigenlijk wou ik dit nu gelijk. Dus heb overal al gekeken of ik dit makkelijk online kan aanvragen maar dit lukt dus niet, kan iemand mij hier bij helpen? 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 16 March 2021, 11:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat kan niet online. Je kunt maandagochtend de klantenservice bellen.

 

Reputatie 7

Zorg er wel voor dat je de zaken goed regelt, want je zal de eerste niet zijn die later spijt heeft omdat je misschien niet meer bevestiging codes en 2 factor authentication codes kan ontvangen van je bank, DigiD, Mijn overheid, mail account etc.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Laura,

Ik ga je meteen helpen met het wijzigen van jouw telefoonnummer!

Goed nieuws tegenwoordig kan je het ook online wijzigen. Omdat het wijzigen van het 06-nummer fraudegevoelig is doe ik wel een extra controle met een verificatiecode. Het enige wat je hoeft te doen is de verificatiecode in een privebericht aan mij terug te sturen. Als ik die heb ontvangen ga ik direct voor je aan de slag! Geef mij een seintje dan zorg ik ervoor dat de code jouw kant op komt.

Wil je, je telefoonnummer toch liever telefonisch laten wijzigen, dan kun je dit zoals Eric aangeeft heel gemakkelijk laten regelen door met de klantenservice te bellen. Op deze manier zal dat ook lekker snel gaan en zal een van mijn collega’s een paar stappen met je doornemen waarna jij zelf uit een paar telefoonnummers kan kiezen. Ideaal! Ook kan je jouw nummer via de andere klantenservice kanalen wijzigen, genoeg keuze dus. Check onze website voor de mogelijkheden: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel

Pipodeclown heeft een heel goed en belangrijk punt! Controleer heel goed waar je jouw telefoonnummer allemaal voor gebruikt, want zodra je een nieuw nummer hebt, kun je, je oude nummer niet meer terugkrijgen.

 

Ik zie je reactie graag tegemoet. De Community staat voor je klaar!

[Update 21/12/2021]

Vanaf nu is het ook mogelijk om zelf via jouw MijnTele2-account jouw telefoonnummer te wijzigen. Dit kost €10,- en zal op je factuur worden toegevoegd. Dit geldt niet voor de zogeheten Bronzen, Zilveren en Gouden nummers.

@Marciano van Tele2  Eerste reactie !! :grinning::sunglasses:

Reputatie 7
Badge +12

@Marciano van Tele2 En gelijk zo uitgebreid, compleet en nog een paar veren uitdelen aan PipodeClown!

Reputatie 7

Lekker bezig @Marciano van Tele2 🤡