beantwoord

Nieuw simkaart activeren werkt niet

• 14 januari 2016
  • 6 reacties
  • 197 x bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe Samsung Galaxy S6 binnengekregen, met een daarbij horende nano-simkaart. Helaas kan ik deze simkaart echter niet activeren via uw site.
Op het voorbeeld staat een knop met een afbeelding van een pagina met de knop ''Activeer nu''. Deze knop ontbreekt bij mij.
Dit is de pagina die ik krijg als ik het volgens het stappenplan doe: Inloggen>Je producten>Bestelling en levering. Dat geeft mij dit:

Alvast bedankt voor uw hulp,

Luuk
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 20 januari 2016, 14:20

Hee Luuk,
Per wanneer gaat je nieuwe abonnement in? Want je kan pas je simkaart activeren als je nieuwe abonnement actief is.
En waar heb je je abonnement besteld? Via onze website of via een re- of etailer?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

???
????
!!!! :?

Dit is geen chat. Een reactie van een moderator kan 3 tot 10 dagen op zich laten wachten. Dus even geduld.
Een beller is sneller 020 75 44444
Reputatie 5
Badge +4
Hee Luuk,
Per wanneer gaat je nieuwe abonnement in? Want je kan pas je simkaart activeren als je nieuwe abonnement actief is.
En waar heb je je abonnement besteld? Via onze website of via een re- of etailer?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Luuk,
Ik heb niks meer van je gehoord. Heb je mijn hulp nog nodig of is het inmiddels allemaal gelukt?
Ik hoor het graag van je want als het nog niet gelukt is help ik je heel graag verder.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Luuk,
Ik ga dit topic sluiten aangezien ik geen reactie meer van je heb gehad. Als je toch nog een vraag hebt, open dan even een nieuw topic. 🙂
Groetjes Kiko