beantwoord

nieuw netwerk: geen onbeperkt meer

  • 18 November 2020
  • 29 reacties
  • 1537 x bekeken

Hi iedereen,

Nou zoals ik lees ben ik niet de enige met het probleem dat unlimited data bundelboosters niet meer bijgesmst kunnen worden en je dus vastloopt meermaals per dag. Ineens is dit veranderd, ik heb niets hierover te horen gekregen en ben ook nergens mee akkoord gegaan. 

Tele2 heeft mijn chat afgebroken met de opmerking dat deze werkwijze helemaal niet veranderd is ten opzichte van eerder en dat ze niets konden doen hieraan. Ik lees overduidelijk bij genoeg klanten dat dit dus wel veranderd is, dat ik niet de enige ben met dit probleem, dat het dus niet een tijdelijk foutje is en dat het via de app etc. ruk werkt.

Erg naar dat ze mij doen overkomen alsof ik het fout heb en iets raars vertel. Tele2 heeft mij destijds zelf geadviseerd om genoeg bij te smsen zodat ik niet tussentijds eruit werd gegooid. En ik was mega blij met die oplossing en ik was tot nu toe super tevreden. 

Mijn vraag is daarom: ik zit nog een jaar vast aan dit abonnement, kan tele2 dit zomaar maken? Ik ben hier niet tevreden over en wordt op kosten gejaagd als ik hier ook nog een vaste aansluiting moet gaan regelen.

Daarnaast wil ik vragen of er een provider is waar het anders en beter werkt? 

Alvast bedankt!

 

 

icon

Beste antwoord door eric 18 November 2020, 22:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Dank iedereen, ik vind het bijzonder want ik ben helemaal geen groot gebruiker. Ik kijk alleen graag films en series en dan kom ik er toch echt overheen. Ik gebruik gewoon kabeltv heb niks aan interactieve tv bijv. en verder is mijn gebruik aan internet binnenshuis een beetje internetten en wat social media hier en daar. En nu is het niet meer leuk ongestoord naar iets kijken. Ik vind het dus ook heel naar dat ik destijds het advies van tele2 kreeg om zo met bundelboosters om te gaan en het streamen tot je een ons weegt en alle uitspraken dus gewoon niet waar zijn. En tele2 heeft mij zelf gebeld over dit nieuwe aanbod. Mijn vraag blijft daarom alsnog: ik zit nog een jaar vast aan dit abonnement. Ik las ergens dat tele2 in dit soort gevallen moet aanbieden dat je je abonnement eerder kan beëindigen. Klopt dat en gaat dat op in deze situatie? Ik wil namelijk niet voor een so called unlimited data abonnement betalen èn een vaste aansluiting. Dat gaat me te ver.

Reputatie 7

Als je gebruik van het abonnement niet puur voor mobiel is, maar eigenlijk om video te streamen naar je tv, dan is vast internet een betere keuze. In dat geval heb je ook een kleinere bundel voor mobiel nodig.

-

Reputatie 2

Zo in het  kort: onbeperkt  is een flauwekul , misleading..…