Nieuw Netwerk en nieuw contract

  • 2 February 2021
  • 14 reacties
  • 250 x bekeken

Beste

 

Ik heb al vanaf 26 oktober 2020 bericht gehad ik overgezet zou worden naar een nieuw netwerk.

6 November 2020 kreeg ik bericht dat dit later zou worden

 

16 December 2020 kreeg ik weer een email ik overgezet zou worden

27 Januari 2021 kreeg ik een bericht dat ik een nieuwe SIM Kaart zou krijgen welke ik tot op heden nog niet ontvangen heb

28 Januari 2021 zou ik weer overgezet worden

1 Februari 2021 kreeg ik weer het bericht een nieuwe abonnement zou krijgen tot op heden nog steeds geen SIM kaart ontvangen

Vandaag 2 Februari 2021 bericht de bestelling is geannuleerd ik heb niks besteld. dus reden voor contact

 

Heb vandaag contact met de klantenservice hierover opgenomen om te vragen hoe het nou zit. Ze ging het uitzoeken maar had niet een antwoord. Ik zou terug gebeld worden ik ben dus niet terug gebeld

 

Ik vind het allemaal een beetje vreemd worden. Heb op 27 januari ook contact gehad via de Chat van Tele2 de medewerker vertelde mij dat voor 5 februari iedereen uit het oude systeem moet.

 

Ik wil graag deze week weten waar ik aan toe ben. Er wordt van alles beloofd maar niks is tot op heden nagekomen. 

 

Ik vind dit echt geen stijl dat ik achter jullie aan moet lopen vanwege systeem fouten.

Ik wil graag weten hoe nu verder ik vind dit echt zeer slordig hoe dit al maanden gaat. 

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 7

Het klopt dat iedereen wordt gemigreerd. Het belangrijkste voor nu is dat je abonnement nog gewoon werkt. Er worden verschillende pogingen gedaan je simkaart op afstand bij te werken, soms lukt dat niet. Bij jou zijn er kennelijk diverse pogingen geweest, waar je de mails van hebt ontvangen. Als de klantenservice een ticket heeft aangemaakt, dan kunnen ze pas terugbellen als er vanuit techniek een reactie is op dat ticket. Hier op het forum kan Tele2 moderator @Cas van Tele2 ook e.e.a. voor je nazoeken. Zorg alvast dat je je forumprofiel invult, zodat hij jouw gegevens er sneller bij kan zoeken zodra jouw topic wordt behandeld.

Dat begrijp ik zelf ook dat dat voor iedereen geldt. Het is het probleem ook niet het probleem is er ene moment dit wordt gezegd het en het andere moment wat anders. Daarnaast heb ik alweer contact met 1200 klantenservice gehad. Tot mijn verbazing wordt er zo een nieuwe sim only aangevraagd zonder enige toestemming of mededeling. Dat was niet wat het probleem was of de oplossing maar goed. Dat kost diegene nu dus gewoon zijn baan misbruik persoonsgegevens zonder toestemming. Daarnaast wordt eerst gezegd over gezet wordt dan weer nieuwe simkaart en dan weer wel overgezet erg verwarrend als je dat begrijpt. Maar ik wacht het af er is nu beloofd dat het handmatig zal gebeuren door de technische afdeling zo niet neem ik echt afscheid van Tele2. Vind het geen stijl zo met klanten om te gaan. En dan ook nog achter mijn rug om een bestelling gedaan wordt wat ik helemaal niet vraag. Zou terug gebeld worden wat dus niet gebeurde. Ben een halve dag bezig geweest. Fijn als je het op zijn beloop laat was er dus niks gebeurd. Heb mijn telefoon nodig voor mijn werk. Dus kan niet ineens zonder. Na maanden onduidelijkheid ben ik het wel beetje zat als je het enigzins begrijpen kan.

Reputatie 7

Nee dat kan ik niet begrijpen, zo slim ben ik natuurlijk niet. <cynische modus weer uit>
Iedereen heeft een abonnement om het te gebruiken, sommigen voor werk, anderen voor ziekenhuis of andere goede redenen. Dat is de reden dat ik aangaf dat het belangrijkste is dat je wel bereikbaar bent. Ja je hebt gelijk dat het verwarrend overkomt, echter is alle Tele2 klanten migreren een gigantische operatie waar helaas ook dit soort dingen gebeuren. Systemen zijn complex (als je het enigszins begrijpen kan) en soms wordt er dan onbedoeld een communicatie stroom op gang gebracht. Als er dan meerdere pogingen worden gedaan om te migreren, dan is dat erg vervelend en verwarrend. Daar valt nu echter weinig aan terug te draaien. Zoals gezegd, Tele2 wil dit natuurlijk ook niet voor jou als klant. Een Tele2 moderator kan je hier uitsluitsel geven wat de status is van je migratie.

Teveel bijdehandjes gegeten @pipodeclown ?

Zo te zien heb je behoorlijk wat aandelen in Tele2 aangezien je er zo ongeveer tot je ellebogen in zit ;-)

 

Soms zijn dingen niet meer goed te praten/te verdedigen en mag je best gewoon toegeven dat iets 'niet zo lekker' loopt of is gelopen.

 

Als ik dit zo lees vind ik het gewoon een bijzonder slechte zaak van Tele2 en dit is niet het enige verhaal wat ik hierover heb gelezen..

 

Bij een migratie komt inderdaad veel kijken maar dat is geen vrijbrief om ineens niet meer (goed) te hoeven communiceren of fout op fout te maken naar mijn bescheiden mening.

 

@yoertjuh Ik hoop dat Tele2 snel orde op zaken stelt en met een passende oplossing kan komen!

Reputatie 7
Badge +12

Zo, welkom op het forum @frenkieshenkie 

Je eerste post en je komt er gelijk met gestrekt been tegen een ander forumlid in. We hebben hier wel bepaalde omgangsvormen, zie ook de huisregels.

Sterker nog in aanvulling tot. Je belt voor dit probleem. Een medewerker bestelt zonder dit nadrukkelijk te melden zomaar met mijn persoonsgegevens een SIM Only. Zeer kwalijle zaak zomaar iemand zijn persoonsgegevens zonder toestemming te gebruiken. Het is dat ik contact met de klantenservice heb gehad en dit is achterhaalt. Gelukkig hebben ze het personeelsnummer uitgevonden waarmee de medewerker die dat gedaan heeft nu op het matje mag komen. Ik vind dit echt heel lomp ik heb al een abonnement zomaar 1 bestellen belachelijk. Ik bel voor het probleem van de migratie maar goed. Kennelijk mag het allemaal maanden duren en mogen er tientallen beloftes gedaan worden. Onder andere ook 2 maanden gratis krijg van ze. Ik zou volgens de corrospendentie nieuwe simkaart krijgen. Maar na contact met klantenservice bleek het niet nodig. Dus afwachten wanneer het rond is. Maar dat je persoonsgegevens misbruikt worden nee zeer kwalijk heb er geen woorden voor. 

Zo, welkom op het forum @frenkieshenkie 

Je eerste post en je komt er gelijk met gestrekt been tegen een ander forumlid in. We hebben hier wel bepaalde omgangsvormen, zie ook de huisregels.

Dank!

En om even op je opmerking te reageren; naar mijn idee heb ik enkel een bijdehante reactie gegeven op een bijdehante reactie dus niet verkeerd in die zin :-)

 

Viel me gewoon op dat er iemand heel hard zijn best aan het doen was een klacht niet serieus te nemen en alles goed probeert te praten, wat in mijn ogen soms gewoon niet gepast en onbeleefd is tegenover degene die de klacht post.

Ben ondertussen gebeld door de technische afdeling. Blijkt dat er al 1.5 miljoen klanten al over zijn en enkele tientallen zoals ik. Bijzondere gevallen zowel genoemd niet handmatig over konden. Heb meermaals excuus netjes gehad en krijg dit ook gecompenseerd dit had niet mogen gebeuren. Ik hoop zoals beloofd binnen 1.5 week het rond is. Jammer dat er in dit forum gelijk mensen zijn die het standaard verhaaltje gelijk vertellen wat ik allang weet. Zoals ik al omschreef is het niet de normale gang van zaken zoals het had moeten gebeuren. Kortom slordig werd het omschreven door de technische dienst. En zomaar je persoonsgegevens misbruikt worden voor een nieuwe sim only wat helemaal niet gevraagd was zeer kwalijke zaak. Ik hoop het nu zoals beloofd opgelost wordt. Het beste allemaal!

Goed om te horen @yoertjuh !

 

Zo kan het dus ook :-)

Reputatie 7

Zo, welkom op het forum @frenkieshenkie 

Je eerste post en je komt er gelijk met gestrekt been tegen een ander forumlid in. We hebben hier wel bepaalde omgangsvormen, zie ook de huisregels.

Dank!

En om even op je opmerking te reageren; naar mijn idee heb ik enkel een bijdehante reactie gegeven op een bijdehante reactie dus niet verkeerd in die zin :-)

 

Viel me gewoon op dat er iemand heel hard zijn best aan het doen was een klacht niet serieus te nemen en alles goed probeert te praten, wat in mijn ogen soms gewoon niet gepast en onbeleefd is tegenover degene die de klacht post.

Mijn bijdehante reactie was ook een reactie op een bijdehante reactie. Volgens mij nam ik het topic in mijn eerste bijdrage uiterst serieus.

Reputatie 7

Ben ondertussen gebeld door de technische afdeling. Blijkt dat er al 1.5 miljoen klanten al over zijn en enkele tientallen zoals ik. Bijzondere gevallen zowel genoemd niet handmatig over konden. Heb meermaals excuus netjes gehad en krijg dit ook gecompenseerd dit had niet mogen gebeuren. Ik hoop zoals beloofd binnen 1.5 week het rond is. Jammer dat er in dit forum gelijk mensen zijn die het standaard verhaaltje gelijk vertellen wat ik allang weet. Zoals ik al omschreef is het niet de normale gang van zaken zoals het had moeten gebeuren. Kortom slordig werd het omschreven door de technische dienst. En zomaar je persoonsgegevens misbruikt worden voor een nieuwe sim only wat helemaal niet gevraagd was zeer kwalijke zaak. Ik hoop het nu zoals beloofd opgelost wordt. Het beste allemaal!

Klopt dat het de laatste loodjes zijn van de migratie, dat gaf ik ook al aan en was niet een standaard verhaal maar hetzelfde at de TD dus aangaf. Maar goed, het woord “sorry” helpt soms. Dat kan echter alleen vanuit Tele2 gegeven worden en niet vanuit andere klanten zoals ik.

Beetje jammer dat we nog steeds niet weten wat nu de status precies is en wat er nu gaat gebeuren om jouw migratie alsnog gedaan te krijgen.

Het gaat niet alleen om Migratie. Het gaat ook om het feit je belt over een probleem omtrent de migratie. En een medewerker van de klantenservice zomaar zonder dat je het weet met mijn gegevens zoals oa paspoortnummer IBAN geboortedatum zomaar een SIM Only besteld. Ik neem aan dat niemand daarop zit te wachten. Maar goed ik wacht het nog af. Is het volgende week niet rond zie ik mijn eigen genoodzaakt gezien het feit mijn gegevens ook misbruikt worden zonder mijn weten naar een andere provider over te stappen. Ik kan dat niet accepteren. Bedoel ik neem aan als jij belt met een probleem en ze vragen zomaar een SIM only aan met jou gegevens je ook niet blij wordt je dat ineens hoort na nogmaals weer contact te hebben gezocht. Staat ook een plaatje van bij de bestelling is geanuleerd. Heb immers nooit een bestelling gedaan laat staan dat ik een email kreeg over wat er bestelt was?. Dat is gewoon identiteitsfraude/misbruik persoonsgegevens. Dat werd ook wel een DATA lek genoemd door de medewerker die ik gesproken heb hierover en het doorgezet heb. Maar goed we wachten dat af en ik hoop dat het extra goed gemaakt wordt. Voor dat soort zaken vind ik een sorry van tele2 eigenlijk niet genoeg. Maar goed ik geef het de kans en anders nemen Tele2 en ik afscheid van elkaar gelukkig heb ik die keuzevrijheid

Ik voorspelde dit al. Sinds gisteren niet meer bereikbaar. Simkaarten worden niet meer geregistreerd. Heel erg top van Tele2. Ook vooral top dat enige moderator hier iets aan gedaan heeft. Ik heb aangetekend een brief verstuurd vandaag waar ik mee per onmiddelijke ingang de abonnementen opzeg. Dit is een pure vorm van wanprestatie. Beloven 2 maanden gratis abonnementskosten. en gewoon vandaag de rekening voor aankomende maand zonder die korting versturen. Kan niet meer gebeld worden en bellen en internetten. Ik heb ondertussen een andere provider. Ik ben hier helemaal klaar mee. Vooral hoe laks er op dit forum gereageerd is en laat staan je van de 1 op de andere dag zonder enige vorm van aankondiging niet meer kan bellen. lk heb geen nieuwe simkaarten ontvangen. Het is gewoon 1 grote puinbak bij Tele2. heb genoeg inspanning hiervoor zelf genomen. Ben vooral teleurgesteld er geen 1 reactie van een moderator gekomen is die zich even inspande. toon voor mij al aan hoe belangrijk klanten zijn. Ik ben helemaal klaar met Tele2. Zo ga je niet met je klanten om. Leer van deze lessen. Vooral dat pipodeclown nog zegt Cas van tele2 hier enige vorm van moeite voor genomen heeft. Echt zeer triest. Door alle problemen en bewijzen die ik heb en beloftes heb ik gewoon aanleiding om per direct te ontbinden… Ben echt woest hierover. tijd genoeg gehad

Gebrek aan support. Sirieus genomen worden. Moderator's die niet reageren. Wat een onzettende top reclame voor Tele2 dit. Ben blij met mijn andere provider. Het feit geen reactie van een moderator zoals ze aangeraden worden echt slecht dit!. Ik heb wel eens vaker problemen gehad. Maar dit spant de kroon. Voor mij geen positieve mond op mond reclame meer over Tele2. Sterker nog zal het iedereen af raden!. Ik wens het huidige klantenbestand veel succes. Mij zie je hier niet meer. Slappe hap dit. Echt triest! Diep triest!. Zeer klantvriendelijk. Dat stond hier dus nooit hoog in het vaandel.