beantwoord

Nieuw contract niet geactiveerd

  • 29 maart 2016
  • 2 reacties
  • 135 x bekeken

Op 19 januari 2016 heb ik mijn abonnement verlengt in combinatie met een LG G4. Toen ik de telefoon ontvangen heb op 21 januari kreeg ik een SMS van Tele2 dat mijn nieuwe contract ingaat op 29 maart 2016. Echter is het nu net 29 maart maar ik zie nog steeds de bundels van mijn oude contract in de Tele2 app. Ook staat er nu onder 'Abonnement aanpassen' dat het bedrag €40 per maand is terwijl het daarvoor altijd €32 per maand was. Het oude contract is 100 bel/SMS en 2500MB + 2500MB smartmix 3.0 en het nieuwe contract zou zijn 4000MB en onbeperkt bellen/SMS. Ook zie ik onder 'Bestelling en levering' een zandlopertje staan bij Bestelling TNLW3245074. Bij deze bestelling staat ook : Startdatum nieuw contract:
29 maart 2016. Is hier iets niet helemaal goed gegaan met het verlengen van mijn abonnement? Ik zou graag mijn nieuwe contract van 4000MB en onbeperkt bellen/SMS willen voor €32 waarmee ik het verlengt had op 19 januari 2016.
icon

Beste antwoord door Mark Schuurman 30 maart 2016, 18:22

Zojuist kreeg ik een SMS'je dat mijn nieuwe contract (4000MB en onbeperkt bellen) actief is. Dus bij deze is het opgelost. Het was beter geweest als het SMS'je wat op 19 januari verzonden was dan ook 30 maart in plaats van 29 maart aangaf.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Zojuist kreeg ik een SMS'je dat mijn nieuwe contract (4000MB en onbeperkt bellen) actief is. Dus bij deze is het opgelost. Het was beter geweest als het SMS'je wat op 19 januari verzonden was dan ook 30 maart in plaats van 29 maart aangaf.
Reputatie 7
Badge +4
Als je verlengt, dan gaan de nieuwe voorwaarden pas in nadat je oude contract is afgelopen. Blijkbaar was dat 29 maart.