beantwoord

Nieuw account mijn Tele2

• 1 november 2015
  • 12 reacties
  • 358 x bekeken

Jij zegt:Ik heb een account op mijn Tele2. Alleen nu heb ik een nieuw abonnement bij jullie afgesloten en kan ik niet inloggen op mijn nieuwe nummer. Ik krijg gewoon nog de informatie over mijn oude simkaart. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 27 november 2015, 10:10

He Shiera!

Ik heb een wachtwoord reset gestuurd naar je hotmail. Wanneer je nu inlogt met je adres en het nieuwe wachtwoord zie je de gegevens die bij je nieuwe nummer horen. Laat je weten of dit het geval is?
Groetjes, Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Log in met je mailadres
Dat kan dus niet. Ik heb al een account op m'n e-mailadres. En nu kan ik niet een nieuw account aanmaken. Ik kan ook nergens vinden hoe ik het oude account kan verwijderen.
Reputatie 4
Badge +5
He Shierazwaan!

Ik kijk graag even met je mee. Ik wil alleen nog even weten of je je MijnTele2 voor je oude nummer ook nog gebruikt? Heb je ook nog een alternatief e-mailadres? Ik ontvang dit graag samen met je NAW-gegevens en geboortedatum in een privébericht!

Groetjes,
Su Ling
Het oude nummer gebruik ik niet meer. Ik heb ook geen alternatief e-mailadres. Mijn vorige abonnement stond niet op mijn eigen naam. Mijn nieuwe abonnement wel.
Hoe stuur ik een privebericht?
Klik op de foto/naam van Su Ling en dan op de paarse knop "Bericht"
Dankje!
Ik heb een bericht gestuurd naar Su Ling.
Reputatie 4
Badge +5
He Shierazwaan!

Kan je ook nog je geboortedatum sturen ter identificatie?

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
He Shiera!

Dank je. Ik heb even gekeken en je oude nummer is nog niet afgemeld. Dit komt, omdat je pas per 29-1-2016 afgemeld kan worden. Je contract loopt dan af. Ik zie dat dit ook telefonisch is besproken en dat jij wilde dat het nummer eenzijdig afgesloten bleef. Ik heb daarom nu een ander mailadres nodig om je nieuwe nummer in MijnTele2 te kunnen activeren.

Ik zie het graag tegemoet.

Groetjes,

Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
He Shiera!

Ik heb een wachtwoord reset gestuurd naar je hotmail. Wanneer je nu inlogt met je adres en het nieuwe wachtwoord zie je de gegevens die bij je nieuwe nummer horen. Laat je weten of dit het geval is?
Groetjes, Su Ling
Yes heel erg bedankt!
Reputatie 4
Badge +5
Top Shiera!

Groetjes, Su Ling