vraag

Nieuw account aanmaken lukt niet Mijn Tele2

  • 17 juni 2020
  • 2 reacties
  • 159 x bekeken

Hallo, 

 

Ik probeer de hele week al een account aan te maken voor een nieuw abonnement.

Alleen krijg ik de SMS code niet, en de activatiemail ook niet.

Ongewenste mail / spam en het refreshen van de inbox al aantal keren geprobeerd.

 

Mvg


2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Is je abonnement al actief? Pas als je simkaart werkt is het mogelijk om Mijn Tele2 te activeren.

Reputatie 4
Badge

Hey @Juliannn,

Welkom op de community!
Vervelend dat je geen toegang hebt tot jouw MijnTele2 omgeving.
Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw account!
Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum
  • 06 nummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.

Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Reageer