Nieuw abonnement Tele2

  • 11 maart 2016
  • 1 reactie
  • 99 x bekeken

Ik heb mijn laatste bestelling geannuleerd en maakte nieuw abonnement via telefoon om nieuwe kleur van de iPhone te krijgen.
Hoe lang duurt het voordat ik het en e-mail van het nieuwe abonnement te krijgen? (e-mail waarin u informatie kunt zien over het nieuwe abonnement)

(Sorry for my dutch,) 😛

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +4
Hoi ham4ever,

Het kan zijn dat er geen e-mail wordt verstuurd aangezien het waarschijnlijk een wijziging van de eerdere bestelling is. Dat kijk ik natuurlijk graag even voor je na!
Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes!

ps. Als je de communicatie in het Engels wilt doen is ook goed hoor! Nederlands is prima btw! 😉