beantwoord

Nieuw abonnement Tele2

• 26 februari 2016
  • 3 reacties
  • 183 x bekeken

Beste tele2,

2 jaar geleden heb ik een abonnement met telefoon afgesloten bij tele twee. En deze heb ik daarna omgezet naar een sim sim only abonnement. Deze heb ik tot heden gebruikt. Ik heb nu een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2 met een nieuw nummer. Ik ik wil je hiermee mijn oude abonnement opzeggen omdat deze maandelijks opzegbaar is. Ik heb vandaag mijn nieuw telefoon met abonnement ontvangen. Echter weet ik niet wanneer deze in gebruik gaat. Kunnen jullie mij hiermee helpen. Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Siebel 26 februari 2016, 23:05

*** Reactie aangepast door moderator: ***
Je oude abonnement opzeggen kan hier niet daar moet je even de klantenservice voor bellen 020 75 44444. Vraag daar ook wanneer je nieuwe abonnement ingaat.Ik denk zodra je de simkaart activeert. Heb je geen brief of mail gekregen?

Hoi Hanefi,

Wanneer je een nieuw abonnement met nieuw nummer hebt aangevraagd, zal Tele2 je oude nummer niet beëindigen. Dit zul je zelf moeten opzeggen, zoals Karin aangeeft.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Je oude abonnement opzeggen kan hier niet daar moet je even de klantenservice voor bellen 020 75 44444. Vraag daar ook wanneer je nieuwe abonnement ingaat.Ik denk zodra je de simkaart activeert. Heb je geen brief of mail gekregen?
Heb wel een brief bij ontvangen daarin staat aansluitdatum en ingangsdatum 25 februari. Echter kan ik nog gebruik maken van dat Simonly kaartje van mijn vorige Abonnement. Je zou toch denken dat die stop wordt gezet en dat je daarna gebruik kan maken van dat nieuwe kaartje? Ik heb geprobeerd een Tele2 account te maken met dat nieuwe nummer maar dat lukt maar niet.
*** Reactie aangepast door moderator: ***

Hoi Hanefi,

Wanneer je een nieuw abonnement met nieuw nummer hebt aangevraagd, zal Tele2 je oude nummer niet beëindigen. Dit zul je zelf moeten opzeggen, zoals Karin aangeeft.