beantwoord

Nieuw abonnement

  • 25 January 2022
  • 6 reacties
  • 139 x bekeken

Hallo,

 

Ik heb via Belsimpel een nieuwe telefoon met nieuw abonnement met nieuw nummer besteld. Toestel en sim vandaag ontvangen. Superblij.

 

In de brief staat dat abonnement in gaat op 31 januari en dat ik dus de simkaart na ontvangst meteen kan gebruiken. Maar ik denk dat dit nog geactiveerd moet worden.

 

Kunnen jullie dit voor me doen? 

 

Bedankt alvast voor de reactie 🤗

icon

Beste antwoord door janjasper 25 January 2022, 23:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Het kan zijn dat het straks niet meer nodig is. Mijn vriendin heeft het ook via Twitter gevraagd. We zijn niet ongeduldig😅

Reputatie 7
Badge +12

Als je nummerbehoud hebt aangevraagd gaat het abonnement lopen en de sim werken op de dag van de portering. Dan stopt ook je oude abonnement. Zo heb je geen dubbele kosten. Je kunt de sim van de oude provider in je nieuwe telefoon gebruiken tot de porteerdatum.

Bedankt voor je reactie. Heb geen nummerbehoud aangevraagd. Het is een nieuw nummer🤗

Maar gisteren ging het bij de aanvraag wel even mis. Ik had inderdaad per ongeluk nummerbehoud aangeklikt. Maar medewerker van Belsimpel heeft dit meteen aangepast naar een abonnement met een gewoon nieuw nummer. Denk dat dat de reden is dat ingangsdatum op 31 januari staat. 

 

Moet ik misschien iets anders doen zodat ik kan bellen? Nogmaals, volgens brief staat dat ik (ook al staat ingangsdatum op 31 januari) meteen het nieuwe nummer kan gebruiken.

Heb al antwoord via Twitter. Blijkt inderdaad dat het nieuwe nummer pas actief is op 31 januari 🥴 Jammer, dan kan ik nog niet bellen. Ik dacht dat nieuwe nummers (dus zonder nummerbehoud) wel meteen actief zouden zijn😔

Reputatie 7
Badge +12

Je hebt ervoor gekozen om een bestelling via een retailer te doen. Die is verantwoordelijk voor het aanvraag proces en heeft die datum gekozen. Neem daarom contact op met Belsimpel.