beantwoord

Nieuw abonnement

• 9 januari 2018
  • 7 reacties
  • 374 x bekeken

Dag Tele2!

Ik ben van plan om zeer binnenkort een abonnement (+ toestel) bij jullie af te sluiten.

Ik kies ervoor om een gedeelte van de telefoon vooraf te betalen zodat de maandelijkse kosten wat minder zijn.
Stel, ik zou vandaag het abonnement afsluiten, betaal ik dan meteen die eenmalige aanbetaling van de telefoon? En wanneer betaal ik de kosten van het abonnement zelf?
icon

Beste antwoord door Rena Chan 9 januari 2018, 17:18

Tele2 factureert achteraf, jou toestel kosten, aansluiting kosten en bundelkosten komen in het factuur van periode Januari, er zijn verschillende bundel perjodes, bij Tele2, ik kreeg mijn factuur altijd rond de 10de, afschrijving vond pas ronde de 20ste plaats.

Dat is wanneer je direct via Tele2 besteelt, via andere shops moet je je toestel direct betalen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge
Dag Tele2!

Ik ben van plan om zeer binnenkort een abonnement (+ toestel) bij jullie af te sluiten.

Ik kies ervoor om een gedeelte van de telefoon vooraf te betalen zodat de maandelijkse kosten wat minder zijn.
Stel, ik zou vandaag het abonnement afsluiten, betaal ik dan meteen die eenmalige aanbetaling van de telefoon? En wanneer betaal ik de kosten van het abonnement zelf?

Hoi Margreet,
Leuk dat je een abonnement gaat uitzoeken met toestel.
De eenmalige kosten worden op je eerste factuur in rekening gebracht samen met de abonnements en andere eenmalige kosten.
Dag Tele2!

Hoi Margreet,
Leuk dat je een abonnement gaat uitzoeken met toestel.
De eenmalige kosten worden op je eerste factuur in rekening gebracht samen met de abonnements en andere eenmalige kosten.

Hartelijk dank voor het antwoord!
En wanneer zou ik dan de eerste factuur kunnen verwachten?
Reputatie 7
Badge +4
Ca. een maand nadat je nieuwe mobiele nummer is geactiveerd.
Na nog wat onderzoek te hebben gedaan ben ik tot deze conclusie gekomen en ben benieuwd of dit ook correct is:

Als ik vandaag, 9 januari, de telefoon + abonnement zou bestellen, dan zou ik eind februari de eerste factuur krijgen met de normale maandelijkse abonnementskosten en de eenmalige kosten?

Wil gewoon even zeker weten of ik het goed begrijp.
Reputatie 7
Badge +2
Tele2 factureert achteraf, jou toestel kosten, aansluiting kosten en bundelkosten komen in het factuur van periode Januari, er zijn verschillende bundel perjodes, bij Tele2, ik kreeg mijn factuur altijd rond de 10de, afschrijving vond pas ronde de 20ste plaats.

Dat is wanneer je direct via Tele2 besteelt, via andere shops moet je je toestel direct betalen.
Reputatie 5
Badge
Hi MargreetM!

Is alles inmiddels duidelijk of zijn er nog onbeantwoorde vragen? 🙂
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen