beantwoord

nieuw Abo + toestel besteld en betaald geen bevestiging

  • 25 March 2021
  • 4 reacties
  • 99 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Dinsdag een nieuw abonnement met nummerbehoud en nieuw toestel besteld en direct via ideal €800,- betaald. Verder geen bevestigingsmails oid gekregen. Woensdag de klantenservice gebeld en die zagen gelijk dat er een storing was en ik zou donderdag teruggebeld worden met een oplossing.

Het blijkt dat door een storing de bestelling automatisch geannuleerd was en de oplossing is om opnieuw een bestelling te plaatsen en wederom €800,- te betalen of wachten tot mijn geld teruggestort wordt en dan opnieuw bestellen. Eigelijk vind ik beide geen echte oplossing vooral ook omdat er maar niet duidelijk wordt hoe lang het gaat duren voordat het geld teruggestort wordt.

Zijn er hier meer mensen die deze ervaring hebben en die misschien wel een redelijke oplossing aangeboden hebben gekregen? 

icon

Beste antwoord door JBR2 7 April 2021, 10:02

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Het is opgelost, hartelijk dank voor de reactie(s) en de hulp van Cas. 

Reputatie 7
Badge +12

Wat vervelend dat je al zo lang zit te wachten. In andere topics geeft Cas al aan dat er issues waren met credits en uitbetalingen.  Hij is natuurlijk vanuit huis afhankelijk van interne afdelingen, maar een update dat hij nog steeds wacht zou hij natuurlijk wel kunnen geven. Helaas is het forum tot volgende week dinsdag onbemand.

Inmiddels een week verder en ondanks een privebericht Cas geen steek verder. Ook op andere berichten naar Cas geen enkele reactie meer gekregen. Echt heel adequaat zijn ze niet bij Tele2 :-(

Reputatie 6
Badge +2

Hey @JBR2,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Wat tof dat je voor ons hebt gekozen! We gaan ervoor zorgen dat je het warme welkom krijgt dat jij verdient. Ik zie dat je een aantal gegevens hebt toegevoegd aan jouw Community profiel maar op deze gegevens kan ik niets vinden in ons systeem. Heb je de bestelling gedaan met die gegevens? Zo ja, zou je mij dan jouw postcode en huisnummer en het ordernummer kunnen sturen in een privebericht? Het ordernummer staat als het goed is bij het betaalbewijs in de omschrijving. Dan duik ik er meteen voor je in!

Ik ga ervoor zorgen dat je duidelijkheid hebt over wanneer je wordt terugbetaald zodat je ook weet wanneer jij een nieuwe bestelling kan plaatsen! Als je hier vragen over hebt, stel ze gerust. De Community staat voor je klaar!
 

Reageer