beantwoord

Nieuw abbonement - Galaxy S6 Edge

• 27 maart 2015
  • 3 reacties
  • 182 x bekeken

Hallo,

Ik heb op 23-03 een Galaxy S6 edge ge-preordered.
Na 2 dagen kreeg ik al bericht dat het toestel geleverd kan worden en ik via OPD een afpsraak kon maken.

Ik heb op dat moment met de klantenservice gebeld met de vraag of dit wel klopt, aangezien de verwachting is dat het toestel pas v.a. 10 april geleverd kan worden.
De klantenservice zei op dat moment dat ik niet de eerste ben met deze vraag, en dat het toestel op voorraad is bij de distributeur.

Ik heb met veel verwachting toen een afspraak ingepland op 26-03 tussen 15:00 - 18:00.

Helaas is er niks afgeleverd, noch een bericht achter gelaten dat het niet mogelijk is om het toestel te leveren.

Hoe kan het dat OPD geen bericht hierover heeft gegeven & wanneer kan ik het toestel nu wel verwachten?

Vind het namelijk erg vevelend om een uur langer op mijn werk aanwezig te zijn voor OPD als ze niet komen opdagen..

Kind regards,
Nielszr.
icon

Beste antwoord door karin 27 maart 2015, 14:01

De Samsung S6 komt pas op 10 April in Nederland uit. Het is dus onmogelijk een afspraak te plannen over bezorging van dit toestel. Bij het bestellen staat ook duidelijk dat de levering pas na 10 April kan. Je bent dus verkeerd voorgelicht helaas. Nergens in Nederland is het toestel al uitgebracht. Je kunt beter een nieuwe bezorgafspraak maken na 10 April
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Ja waarschijnlijk automatische bezorg regeling.Als zij geen producten geleverd krijgen is het onmogelijk dat ze die komen bezorgen. Daarom is het ook een pre order. Als de S6 op voorraad is staat dat vermeld op de site.
Toch vreemd.. Zie volgende attachments
De Samsung S6 komt pas op 10 April in Nederland uit. Het is dus onmogelijk een afspraak te plannen over bezorging van dit toestel. Bij het bestellen staat ook duidelijk dat de levering pas na 10 April kan. Je bent dus verkeerd voorgelicht helaas. Nergens in Nederland is het toestel al uitgebracht. Je kunt beter een nieuwe bezorgafspraak maken na 10 April