beantwoord

Niet voorradig zijn s7 edge tov cashback actie samsung

• 23 maart 2017
  • 30 reacties
  • 1546 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

30 reacties

Reputatie 6
Badge
Heel graag gedaan! Fijn om te horen dat je toestel er aankomt en dat de vraag "wat als" al niet meer relevant voor je is; scheelt een boel kopzorgen. Wat betreft de onjuiste status op onze website ('Op voorraad' terwijl niets minder waar is) daarvan zijn we op de hoogte, dit wordt snel aangepast.

Hopelijk draagt de hoeveelheid aan suggesties en informatie ook bij aan andere forumgebruikers die nog wel met hetzelfde probleem zitten.
Hoi Remco

Nou gelukkig dat wij te pessimistisch zijn geweest deze keer en dat jij je toestel op tijd geleverd krijgt. Als je op dit forum even kijkt bij de Sticky over bestelproces zul je begrijpen waar ons pessimisme vandaan komt!
Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe top toestel

Groet Karin
Reputatie 1
Heel graag gedaan! Fijn om te horen dat je toestel er aankomt en dat de vraag "wat als" al niet meer relevant voor je is; scheelt een boel kopzorgen. Wat betreft de onjuiste status op onze website ('Op voorraad' terwijl niets minder waar is) daarvan zijn we op de hoogte, dit wordt snel aangepast.

Hopelijk draagt de hoeveelheid aan suggesties en informatie ook bij aan andere forumgebruikers die nog wel met hetzelfde probleem zitten.

Ik kan niet begrijpen waarom dat nog steeds niet is doorgevoerd, het is toch vanzelfsprekend dat je correcte gegevens laat zien bij het bestellen van een product.
Ik ben enorm teleurgesteld in Tele2..

Ik kan niet begrijpen waarom dat nog steeds niet is doorgevoerd, het is toch vanzelfsprekend dat je correcte gegevens laat zien bij het bestellen van een product.
Ik ben enorm teleurgesteld in Tele2..

Erg vind ik het van Tele 2 pff
Reputatie 6
Badge
Gesloten wegens inactiviteit.