beantwoord

Niet voorradig zijn s7 edge tov cashback actie samsung

• 23 maart 2017
  • 30 reacties
  • 1537 x bekeken

Geachte heer/dame,

Ik heb bij tele 2 drie mobiele en een compleet thuis abonnement. Onlangs heb ik een mobiel abonnement verlengt, bekent bij u onder contractnummer CC-1000415632 en ordernummer: 1-7222896374. Ik koos hierbij voor de Samsung s7 edge omdat Samsung momenteel een actie voert waarbij ik 75 euro retour ontvang. Op uw site lees ik omtrent deze actie het volgende; "Deze promotie loopt van 6 maart 2017 t/m 2 april 2017 (aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt"

Na belofte uwerzijds als zou ik mijn toestel waarschijnlijk nog de dag na bestelling mogen ontvangen, ontving ik 2 dagen later bericht dat u de s7 edge momenteel niet meer voorradig heeft zonder mij hierbij te kunnen informeren wanneer dit wel het geval is. Mijn vraag aan u is nu welke aankoopdatum ik op mijn aankoopbon mag verwachten daar ik mijn bestelling geconformeerd bij u afrondde op 20/03/2017, en ik de cash back actie als essentieel beschouw.

In afwachting van uw antwoord,
hoogachtend,

Remco Elisha
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 23 maart 2017, 16:59

Hoi RemcoElisha, welkom op het forum.

Niemand kan je een nauwkeurige leverdatum van je toestel beloven; de kans dat je hem op tijd krijgt is heel erg groot (we verwachten deze week nog een partij) maar als de cashbackactie belangrijk is zou ik er rekening mee houden dat je die niet op tijd krijgt.

De actie verloopt verder via Samsung en zij hebben hier het laatste woord in. In het verleden hebben ze echter genoegen genomen met een bevestiging van de bestelling (en de datum daarin). Je kan via de promotiepagina contact met ze opnemen om te vragen of jij hier ook gebruik van kan maken. Ik verwacht dat het geen probleem is maar ik hoor desondanks graag van je of je er met ze uitkomt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt tot 14 dagen na je bestelling de order nog annuleren.
Ja wat Eric zegt kan ook natuurlijk, maar je kunt ook even de klantenservice bellen en vragen naar de bestelstatus op dit moment en hoe e.e.a. dan geregeld is met de aankoopdatum. Zou de datum voor u betekenen dat u geen gebruik kunt maken van de mooie actue van Samsung, dan kunt u inderdaad de lopende bestelling annuleren en eventueel opnieuw bestellen bij retailers zoals GSM web of Mediamarkt. Daar zijn de toestellen hoogstwaarschijnlijk wel op voorrraad.

Groet Karin
Reputatie 7
Badge +5
Dat laatste NEE
De annulering heeft een verwerkingstijd nodig, ondertussen valt er niets te bestellen.
Dan is 2 april ook voorbij
Verwerkingstijd is????? Hoeveel dagen?
Je kunt tot 14 dagen na je bestelling de order nog annuleren.

Ik ben niet op zoek naar opzegging maar heb op dat gebied nog wel te vertellen dat mij in eerste instantie werd medegedeeld dat er een storing was opgetreden in het oplevergedeelte van mijn digitale orderafhandeling. Toen ik hierop voorstelde, jawel, mijn abo te annuleren om hem daarna weer opnieuw in te dienen werd mij verteld dat de order niet te cancelen viel daar hij in storing stond (!?)

Pas een dag later kwam de aap uit de mouw en werd mij medegedeeld als zou het toestel momenteel niet voorradig zijn. Het gaat mij in deze om de vraag of ik recht op cashback van Samsung behoud daar ik wel bereid ben het toestel af te nemen voor afloop uiterste actie datum, maar Tele2 hem niet kan leveren. Zij zijn nu immers de partij die zich niet aan zijn afspraken houd...
Ik was trouwens in de veronderstelling dat ik hier reactie van Tele2 ging ontvangen. Is dit gebruikelijk of word dit forum alleen gebruikt door abonnees van Tele2?
Ik denk dat het beter is dat iemand van Tele2 hier even reageert. U bent nu op het klantenforum in "gesprek" met medeklanten. Mij lijkt dat u zeker recht hebt op de cashback .
Ik raad u dus aan even op de reactie van een moderator te wachten die toegang heeft tot systeem of en dat gaat sneller even de sales lijn 0800-1602 te bellen..
Wilt u het antwoird wat u daar krijgt svp hier plaatsen?
Nog steeds geen reactie van Tele2...
Reputatie 6
Badge

Niemand kan je een nauwkeurige leverdatum van je toestel beloven; de kans dat je hem op tijd krijgt is heel erg groot (we verwachten deze week nog een partij) maar als de cashbackactie belangrijk is zou ik er rekening mee houden dat je die niet op tijd krijgt.

De actie verloopt verder via Samsung en zij hebben hier het laatste woord in. In het verleden hebben ze echter genoegen genomen met een bevestiging van de bestelling (en de datum daarin). Je kan via de promotiepagina contact met ze opnemen om te vragen of jij hier ook gebruik van kan maken. Ik verwacht dat het geen probleem is maar ik hoor desondanks graag van je of je er met ze uitkomt.
Reputatie 7
Badge +5

.
Misleidend, overmacht of gewoon de kluit bedonderen 😠
Reputatie 6
Badge
Die mag je uitleggen 🙂

Hoi Frenk,

Allereerst bedankt voor je reactie. Dit schept hoop! Ik ga direct contact zoeken via de url die je me gaf en zal je laten weten of ik hier ook in aanmerking voor kom.

Alvast bedankt,
Remco Elisha
Hoe is het afgelopen? Ik hoop goed. Ik mag donderdag verlengen en doe dat via Phonehouse,krijg dus donderdag de tel direct mee. Ik wist niet eens dat het kon,haha. Kga voor Iphone 7 Plus.
Hoi Frenk,
Sorry voor mijn wat late reactie maar druk druk druk hier. Ik ben uiteindelijk via de chat op de promotiepagina van Samsung in gesprek gekomen met twee verschillende medewerkers. De eerste vroeg door en wilde graag weten of de s7 edge als zodanig stond vermeld op het contract en of er een datum opstond. Heb direct het contract aan haar doorgestuurd, al blij omdat het leek alsof ze gehoor ging geven aan jouw verhaal.

Echter een tweede medewerker antwoordde nu dat ik toch echt de telefoon in mijn bezit moest hebben omdat de actie een sticker met streepjescode op het doosje vereiste. Klaar. Hoe zit het precies met die partij die jullie gaan ontvangen, is deze al binnen? Ik hoop echt op iets meer tegemoetkoming van jullie kant daar mij nogmaals tijdens het afronden van mijn bestelling niks is verteld over voorraad problemen.

Groet,
Remco Elisha
Reputatie 7
Badge +5
Ze zijn nog niet eens binnen bij Tele2.
Als ze binnenkomen gaan er minimaal 2 dagen overheen voor verzending (uitspraak Tele2 eerdere leverings problemen).
Dus met een beetje geluk worden ze donderdag verzendklaar gemaakt en vrijdag geleverd.
Dan nog moet je hopen dat jij bij de eerste levering zit dat je aanmelding op tijd bij Samsung is.
En dit allemaal als de partij dindslag binnenkomt.
Kun je beter een staatslot kopen, heb je meer kans :8
Ze zijn nog niet eens binnen bij Tele2.
Als ze binnenkomen gaan er minimaal 2 dagen overheen voor verzending (uitspraak Tele2 eerdere leverings problemen).
Dus met een beetje geluk worden ze donderdag verzendklaar gemaakt en vrijdag geleverd.
Dan nog moet je hopen dat jij bij de eerste levering zit dat je aanmelding op tijd bij Samsung is.
En dit allemaal als de partij dindslag binnenkomt.
Kun je beter een staatslot kopen, heb je meer kans :8

Jammer dat je zo lang wacht,it sucks. Succes.
Oops,bij de verkeerde berichtje,zag het pas later
Reputatie 6
Badge
@RemcoElisha

Wat bombarie zegt is lichtelijk overdreven maar daar komt het wel op neer; zoals ik eerder heb aangegeven kunnen we weinig concreets beloven over de levering en levertijden van een toestel. We hebben geen rechtstreekse lijn met ons magazijn en ook die krijgen vrij kort van tevoren te horen wanneer en hoeveel nieuwe toestellen ze binnenkrijgen.

Ik zei al eerder dat het het veiligste is om er vanuit te gaan dat je je toestel niet op tijd krijgt; als Samsung zelf aangeeft dat je hiermee de actie misloopt dan staat het je vrij om je bestelling te annuleren en deze via een winkel te plaatsen waar die wel op voorraad is. Even goede vrienden 🙂
Reputatie 7
Badge +5
Welke is het nou ?
Bombarie overdrijft, of Bombarie heeft gelijk.
De Samsung 8 kun je nu al pre orderen
Krijgen we dat gedoe weer op het forum.
Krijg straks als eerste het nieuwste toestel etc. etc. Dan na weken wachten het verlossende antwoord je kunt annuleten, ga maar naar een winkel.
Reputatie 7
Badge +5
April 2015 zelfde gezeik over dezelfde S7 (+e)
4G actie + Samsung cashback actie (t/m 1 mei)
Toestellen kwamen eind mei, viel niets te annuleren, nieuwe klanten zonder phone, 4G activeren wilde maar niet lukken (voorkant achterkant verhaal wat nog steeds speelt)
En dan wil Frenk uitleg wat ik bedoel over die S7 actie met alles erop en eraan waar totaal niets mogelijk is, ja als de acties voorbij zijn gaan we de "onverwachte" problemen oplossen.
Ach die paar klanten met hetzelfde probleem. Gewoon nieuwe actie, We hebben nog klanten genoeg, de gedupeerden kunnen formulier invullen voir een tientje vergoeding. Niet zeuren.
Wij werken hard en doen er alles aan om de grootste provider te worden. We hebben al 1 miljoen klanten
Reputatie 6
Badge
Ik zag dit trouwens op de supportpagina. Het lijkt erop dat je toch aanspraak kan maken op de promotie als je de bevestiging van de bestelling (met datum) als aanvullende informatie bijsluit.
Ik zag op de website van Tele2 dat de Samsung S7 Edge bij Tele2 gewoon op voorraad is , dat staat er dus nog steeds. al weten we intussen dat dit niet klopt. Waarom wordt dit niet aangepast en up to date gehouden?
Ik zag dit trouwens op de supportpagina. Het lijkt erop dat je toch aanspraak kan maken op de promotie als je de bevestiging van de bestelling (met datum) als aanvullende informatie bijsluit.

Hoi Frenk,

Bombarie en Karin303 bleken te pessimistisch. Gelukkig maar want ik kreeg vandaag de gelukkig makende mail van de bezorgdienst dat mijn mooie lieve telefoontje morgen bezorgd gaat worden!!! Yes yes yes! Gelukkig nog voor de uiterste datum dus uiteindelijk geen enkel probleem.

Ik heb bij Tele2 nog nooit een klantonvriendelijk moment meegemaakt en het enige punt waar ik me nu erg teleurgesteld over voelde was het simpele en kleine feitje dat ik graag voor het afsluiten van mijn verlenging was geïnformeerd over het voorraad tekort. Ik had dan immers absoluut gekozen mijn verlenging bij een winkel te gaan afsluiten alwaar de tel wel beschikbaar zou zijn.

Frenk bedankt voor je inzet en adviezen,
groet,

Remco Elisha