beantwoord

Kan niet unlimited kiezen


Beste tele2,

Graag zou ik natuurlijk ook maken van het nieuwe Unlimited bundel,
Echter als ik in mijn shop kijk zie ik heel het bundel er niet bij staan.
Mijn huidige bundels zijn 100 min bel/sms en 8 GB voor 36 euro?

Hoe kan ik overstappen naar het unlimited bundel?
mijn klantnummer is: 10310095435

Met vriendelijke Groeten,
Els van Gennip

icon Beste antwoord door Jurrien van Tele2 20 mei 2017, 10:45

Hallo Els,

Ik help je er graag bij! Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres en geboortedatum? Dat kan via deze link: Privébericht naar Jurrien Dan pas ik het direct voor je aan!

Groetjes Jurrien

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Kijk op mijn.tele2.nl en dan onder producten en abonnement aanpassen.😉
Badge
Hallo Els,

Ik help je er graag bij! Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres en geboortedatum? Dat kan via deze link: Privébericht naar Jurrien Dan pas ik het direct voor je aan!

Groetjes Jurrien

Reageer