beantwoord

Niet passende compensatie

  • 8 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 145 x bekeken

Ik heb me al een tijdje zitten te buigen over de door jullie bedachte compensatie. Ik snap niet hoe jullie dit hebben kunnen bedenken, helemaal gezien de aanleiding. Laat ik mezelf als voorbeeld nemen:

Ik zit in Amerika voor een zestal weken. Ik kan zon anderhalve dag niks. Ik kan het thuisfront niet bellen noch even iets opzoeken op internet. Vervelend een storing in het buitenland, maar kan gebeuren.

Vervolgens komen jullie met een (wettelijk verplichte) compensatie aanzetten. Deze compensatie omvat een ‘bonus bundel’ van 2GB die ik niet in het buitenland (EU wel red.) kan gebruiken. Is het niet een beetje vreemd dat er een probleem in het buitenland ontstaat en jullie vervolgens met een tegenoetkoming komen waar mensen buiten de EU niks aan hebben?

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
icon

Beste antwoord door eric 8 augustus 2018, 09:59

Wettelijk is er alleen een verplichting indien een storing zich heeft voorgedaan op het woonadres. In Nederland was er geen sprake van een verstoring. Wel voelt men zich geroepen om een gebaar te maken naar klanten, maar een moderator geeft aan dat dit verder niet te onderhandelen is.
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/compensatie-72423/index1.html#post441576
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Wettelijk is er alleen een verplichting indien een storing zich heeft voorgedaan op het woonadres. In Nederland was er geen sprake van een verstoring. Wel voelt men zich geroepen om een gebaar te maken naar klanten, maar een moderator geeft aan dat dit verder niet te onderhandelen is.
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/compensatie-72423/index1.html#post441576