Niet op voorraad

  • 30 januari 2017
  • 4 reacties
  • 115 x bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag een abbonement afgesloten met toestel en nieuw nummer. Nu is mijn simkaart niet op voorraad, maar mijn toestel ook niet.
Het gaat om de Samsung galaxy S6 gold.. Wil graag weten wanneer die wel op voorraad is, want de telefoon die ik nu heb gaat niet lang meer mee denk ik.

Hoop op antwoord waar ik iets mee kan.
Met vriendelijke groet,
Naomi Post

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Zal fijn zijn als ook uk een keer reactie krijg
Reputatie 5
Badge +2
Hey Naomi Post,

Welkom op het forum!

Alleerst wil ik graag even meegeven dat dit voornamelijk een klantenforum is. Er zijn wel Tele2 moderators actief maar een reactie van hun kan over het algemeen 24 uur duren. Bellen is sneller. Tevens... als je een post plaatst rond middernacht en 8 uur later al een antwoord verwacht gaat er iets niet helemaal goed lijkt me.

Mijn advies is om even contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen je gelijk hier meer info over geven voor zover ik weet.

Groetjes,

BaardDraakje
merk net dat het bericht later is verstuurd dan de bedoeling was.
Had deze post voor middernacht , rond 17:00 al er op willen zetten, maar naar 6x opnieuw proberen was het blijkbaar nog niet gelukt en nu staat het er opeens 's avonds op.. heel vreemd maar dat was zeker niet mijn bedoeling! Mijn excuses