beantwoord

niet op voorraad

• 10 december 2015
  • 5 reacties
  • 787 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
heeft iemand enig idee na hoeveel dagen de bestelling komt als hij niet op voorraad was?
het gaat om een nieuw abonnement en toestel. ( toestel en sim waren allebei niet op voorraad )
icon

Beste antwoord door Maarten van Tele2 11 december 2015, 15:14

Hoi Emy,

Goed om te horen dat je goed bent geholpen door ons. De Iphone 6 is erg polulair zoals je zult begrijpen. De voorraad was daarom op ;(
Maar ze zijn inderdaad onderweg en je ontvangt vanzelf bericht. Als je eind volgende week nog niks gehoord heb, laat het me dan even weten!

Groetjes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge +5
Dat ligt er maar net aan wanneer ze het binnen krijgen natuurlijk en hoeveel bestellingen er open staan. Daar valt weinig over te zeggen.
De enige die je een beetje info over je bestelstatus kan geven is de klantenservice afd verkoop 0800-1602
Dat ligt er maar net aan wanneer ze het binnen krijgen natuurlijk en hoeveel bestellingen er open staan. Daar valt weinig over te zeggen.
De enige die je een beetje info over je bestelstatus kan geven is de klantenservice afd verkoop 0800-1602

ja klopt, weetje, ik zit al 2 weken te wachten omdat het vorige week ook al fout ging. vandaar haha
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Amy,

Wat is er precies fout gegaan? En wat heb je voor bericht van ons gehad over je bestelling en welke datum is daar gecommuniceerd?
En ten slotte, wat heb je besteld? 🙂

Groetjes
Hoi Amy,

Wat is er precies fout gegaan? En wat heb je voor bericht van ons gehad over je bestelling en welke datum is daar gecommuniceerd?
En ten slotte, wat heb je besteld? 🙂

Groetjes

hoi!
nou, dat was een foute communicatie tussen easygsm en jullie.
Zij beweerde alles naar jullie te hebben gestuurd, maar jullie hadden niks. Dus hebben we het geanuleerd en maandag telefonisch bij jullie een nieuw iphone 6 abonnement zonder nummerbehoud aangevraagd. Toen kregen we een mail dat sim en toestel niet op voorraad waren. Dat dit waarschijnlijk binnen een week geleverd werd. Maar omdat ik al lang wacht dacht ik misschien is er iemand die hier ervaring mee had en wist hoe snel dit gaat.
Wel moet ik zeggen dat we goed zijn geholpen door tele2 afgelopen maandag!

groetjes,
Emy
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Emy,

Goed om te horen dat je goed bent geholpen door ons. De Iphone 6 is erg polulair zoals je zult begrijpen. De voorraad was daarom op ;(
Maar ze zijn inderdaad onderweg en je ontvangt vanzelf bericht. Als je eind volgende week nog niks gehoord heb, laat het me dan even weten!

Groetjes