beantwoord

Niet nakomen levertijden

  • 12 July 2021
  • 5 reacties
  • 235 x bekeken

Ik heb op 18-06 een bestelling geplaatst (S21). Deze bestelling is eergisteren voor de 3e(!!!) keer verlaat, het enige wat ik krijg is een sms met helaas lukt het niet om je telefoon voor de afgesproken datum te bezorgen.. 

 

Hij zou tussen 5 en 7 juli bezorgd worden en ondertussen is het al tussen 6 en 10 augustus. 

Als jullie niet kunnen leveren geef het gewoon aan dat bestel ik hem ergens anders, maar niet op deze flauwe manier de klanten aan het lijntje houden..

 

 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 15 July 2021, 00:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Er zijn nogal wat varianten van een “S21” 

Bij bijvoorbeeld de “Samsung Galaxy S21 128GB “ is alleen de grijze variant direct leverbaar. De andere kleuren nog niet. Ze zijn in afwachting van de leveringen door Samsung en die verschuiven nog wel eens.

Ik heb de Paarse besteld, maar volgens mij is inherent welke kleur ik heb besteld, het gaat mij erom dat op het moment van bestellen ze aangeven dat hij binnen 5 dagen geleverd wordt en wanneer ik de bestelling heb geplaatst het elke keer opgeschoven wordt. Dit lijkt mij een verkooptruc..

Ik zou graag een reactie willen ontvangen van een werknemer van tele2..

Reputatie 7

Ik heb de Paarse besteld, maar volgens mij is inherent welke kleur ik heb besteld, het gaat mij erom dat op het moment van bestellen ze aangeven dat hij binnen 5 dagen geleverd wordt en wanneer ik de bestelling heb geplaatst het elke keer opgeschoven wordt. Dit lijkt mij een verkooptruc..

Als dat de laatste inschatting  is van Samsung dan vermeldt Tele2 dat, maar garanties krijgt Tele2 niet.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Kevin, excuses voor de late reactie reactie. Ik zie dat het toestel inmiddels bezorgd is. Kun je mij vertellen of het al duidelijk is waarom de bezorgafspraak verlaat werd? Kwam dat doordat het toestel nog niet op voorraad was of door drukte bij de koeriersdienst?

 

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel!