beantwoord

niet meer internetten of bellen

• 16 juni 2017
  • 7 reacties
  • 136 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
hallo!

Ik kan niet meer bellen en kan geen gebruik maken van mijn 4G. Ik kan wel gebeld worden.Mijn rekeningen zijn betaald, daar kan het niet aan liggen. Op mijn scherm staat er nog wel tele2 met 3g.( ook al werkt de 3G niet)
Ik kreeg vandaag een email met : welkom bij tele2? en dat ik een bestelling heb gedaan en in die email stonden de gegevens van mijn bestelling uit 2015. Mijn abonnement is tevens nog niet verlopen.
Ik snap niet waarom ik een email van 2015 opnieuw ontvang en wat er precies aan de hand is.

Groetjes,
mey
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 17 juni 2017, 09:32

Hoi Mey,

Wat een vervelend probleem is dit zeg. Gek ook dat je wel een dataverbinding in je scherm hebt staan maar er geen gebruik van kunt maken.
Heb je gisteren nog contact kunnen leggen met de telefonische klantenservice? Hebben ze je kunnen vertellen wat er aan de hand is?

Ik ben erg beniewd naar je situatie, zou je ook je klantnummer willen invoeren in je profiel? Dan kan ik mee kijken in het systeem.

Groeten Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

ik heb een iphone 6s om er even bij te vermelden hihi
Reputatie 7
Badge +4
Dus als je belt hoor je "de door u gemaakte oproep is niet toegestaan" of iets dergelijks?
Dan lijkt het toch een afsluiting.
Neem even contact op met de klantenservice, dat gaat sneller dan wachten op een moderator.
Je kunt ze ook via de virtuele assistent benaderen door invoeren: "medewerker spreken"
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
ja dat klopt, ik krijg inderdaad een''de door u gemaakte oproep is niet toegestaan'' melding
Ik laat ze me terugbellen! hopelijk werkt dat! dankjewel 🙂
Badge
Hoi Mey,

Wat een vervelend probleem is dit zeg. Gek ook dat je wel een dataverbinding in je scherm hebt staan maar er geen gebruik van kunt maken.
Heb je gisteren nog contact kunnen leggen met de telefonische klantenservice? Hebben ze je kunnen vertellen wat er aan de hand is?

Ik ben erg beniewd naar je situatie, zou je ook je klantnummer willen invoeren in je profiel? Dan kan ik mee kijken in het systeem.

Groeten Jurrien
Hey Jurrien,

Ik heb contact gezocht met de klantenservice en het is gebleken dat mijn bestelling uit 2015 (mijn huidige abonnement) van afgerond naar in progress is gegaan. Dit heeft de vrouw van klantenservice nog niet eerder meegemaakt en ze heeft een bericht gestuurd. Als het goed is zou ik weer kunnen bellen en internetten binnen 6 werkdagen. ik zal mijn klantennummer in mijn profiel zetten! dankje voor je reactie!
Hoi Mey,

Groeten Jurrien
Badge
Hoi Mey,

Bedankt voor de toevoeging van je gegevens. Ik zie inderdaad hetzelfde als wat de telefonische medewerkster heeft verteld. Dit is inderdaad een hele vreemde situatie. Ik hou het voor je in de gaten.
Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben hierover dan weet je me te vinden!

Groetjes Jurrien
Badge
Bij deze is dit topic gesloten i.v.m. inactiviteit.
- Jurrien