Heb mij aangemeld via google play om apps te kunnen betalen via de provider. Alleen kan niks kopen. Heb al contact gehad via Facebook met 3 verschillende mensen. Google play zegt; je aankoop overschrijdt je transactielimiet, neem contact op met je serviceprovider. Maakt niet uit welke app ik kies van 0,01 cent tot 10euro hij doet het niet. Meerdere dingen geprobeerd. Verwijderen van betaaloptie opnieuw aangemeld sms ontvangen van 64391 met code beginnend met dcb:. Cache gewist telefoon opnieuw rom geflasht maar helemaal niks. Kan wel kopen via me google kaart.
Mvg
Daniel
Beste antwoord door Hinke van Tele2
Hi all,
Zoals jullie hebben opgemerkt zijn er klanten die geen aankopen kunnen doen via de Google Playstore. Echter zijn er ook klanten die dit wel kunnen. Men is dus aan het uitzoeken waar dit probleem door veroorzaakt wordt/is. Je kunt via een derde ook Google tegoed bestellen en zo alsnog je aankoop van je app of in je app te doen. Zodra ik meer weet of dit issue, laat ik het jullie weten!
Groetjes,
Hinke
Bekijk origineel bericht
Zoals jullie hebben opgemerkt zijn er klanten die geen aankopen kunnen doen via de Google Playstore. Echter zijn er ook klanten die dit wel kunnen. Men is dus aan het uitzoeken waar dit probleem door veroorzaakt wordt/is. Je kunt via een derde ook Google tegoed bestellen en zo alsnog je aankoop van je app of in je app te doen. Zodra ik meer weet of dit issue, laat ik het jullie weten!
Groetjes,
Hinke