beantwoord

Niet kunnen betalen via google play

  • 3 augustus 2017
  • 39 reacties
  • 3828 x bekeken

Hallo,

Heb mij aangemeld via google play om apps te kunnen betalen via de provider. Alleen kan niks kopen. Heb al contact gehad via Facebook met 3 verschillende mensen. Google play zegt; je aankoop overschrijdt je transactielimiet, neem contact op met je serviceprovider. Maakt niet uit welke app ik kies van 0,01 cent tot 10euro hij doet het niet. Meerdere dingen geprobeerd. Verwijderen van betaaloptie opnieuw aangemeld sms ontvangen van 64391 met code beginnend met dcb:. Cache gewist telefoon opnieuw rom geflasht maar helemaal niks. Kan wel kopen via me google kaart.


Mvg
Daniel
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 28 september 2017, 11:01

Hi all,

Zoals jullie hebben opgemerkt zijn er klanten die geen aankopen kunnen doen via de Google Playstore. Echter zijn er ook klanten die dit wel kunnen. Men is dus aan het uitzoeken waar dit probleem door veroorzaakt wordt/is. Je kunt via een derde ook Google tegoed bestellen en zo alsnog je aankoop van je app of in je app te doen. Zodra ik meer weet of dit issue, laat ik het jullie weten!

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

39 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi Daantje1982,

Wat goed om te zien dat je het zelf al hebt gemerkt! Ik zag toevallig vanochtend een bericht in mijn mailbox dat het opgelost moet zijn en jij bevestigt dat dus bij deze!

Voor alle anderen: graag even testen en laat het mij weten of het weer werkt!

Groetjes,

Hinke
Hoi,

Vandaag mijn betaalmethode verwijderd van tele2 en opnieuw aangemeld, en kan nu apps kopen via play store 👍🏼

@aardfark
@Dawit
@defje
@Maartuno
@MrMix
@Vincent1984
@BenjaminBosse
@Hinke van Tele2

Weet natuurlijk niet als dit bij iedereen werkt maar bij mij doet deze het

Mvg
Daniel
Reputatie 4
Badge
Hi BenjaminBosse,

Helaas nog niet, zodra ik nieuws heb zal ik dat hier vermelden. Tot die tijd ben ik ook nog in afwachting van een update.

Groetjes,

Hinke
Is er al iets meer bekend want ik zit met hetzelfde probleem.
Reputatie 4
Badge
Het probleem is gevonden, bij sommige klanten staat het limiet om de één of andere reden op 0 euro in plaats van 50 euro. Nu is men alleen nog aan het uitzoeken hoe dit komt en hoe dit opgelost moet worden. We zijn er dus nog niet helemaal, maar we zijn er nog altijd mee bezig!

Hierin is helaas nog geen nieuwe informatie. Ik vraag elke week om een update en zodra er nieuwe informatie is, gooi ik dat hier in de groep. En zoals je ziet is ook al aangegeven dat het probleem niet bij Google Play zit.

Excuus nogmaals voor het ongemak.

Groetjes,

Hinke
Hi all,

Zoals jullie hebben opgemerkt zijn er klanten die geen aankopen kunnen doen via de Google Playstore. Echter zijn er ook klanten die dit wel kunnen. Men is dus aan het uitzoeken waar dit probleem door veroorzaakt wordt/is. Je kunt via een derde ook Google tegoed bestellen en zo alsnog je aankoop van je app of in je app te doen. Zodra ik meer weet of dit issue, laat ik het jullie weten!

Groetjes,

Hinke


Hinke, is er een update hierin?
Ik heb ook al 4 maanden dit probleem namelijk en nog steeds geen oplossing.
T lijkt mij dat dit een van jullie diensten is die gewoon hoort te werken. Anders moeten jullie misschien stoppen met adverteren hiermee als er mensen zijn die hier constant problemen mee ondervinden...

Graag snel een update of oplossing, t probleem is namelijk echt bij jullie en niet bij google play. En om nou elke keer tegoed te moeten kopen op t moment dat je een aankoop wil doen is ook erg vervelend.

Groetjes
Bij mij doet Google Play het ook niet Hij zegt De aankoop overschreden transactie lamit neem contact op met de klantenservice
@aardfark

Hoi,

Nee nog steeds niet
@Hinke van Tele2 weet niet wat de status is
Hoi, ik ben benieuwd of inmiddels al oplossing gevonden is ik heb namelijk hetzelfde probleem

Groeten Tom
@Hinke van Tele2

Thanks voor feedback, wacht geduldig af ☕
Reputatie 4
Badge
Hi all,

Het probleem is gevonden, bij sommige klanten staat het limiet om de één of andere reden op 0 euro in plaats van 50 euro. Nu is men alleen nog aan het uitzoeken hoe dit komt en hoe dit opgelost moet worden. We zijn er dus nog niet helemaal, maar we zijn er nog altijd mee bezig!

Excuus voor het ongemak.

Groetjes,

Hinke
Hi all,

Zoals jullie hebben opgemerkt zijn er klanten die geen aankopen kunnen doen via de Google Playstore. Echter zijn er ook klanten die dit wel kunnen. Men is dus aan het uitzoeken waar dit probleem door veroorzaakt wordt/is. Je kunt via een derde ook Google tegoed bestellen en zo alsnog je aankoop van je app of in je app te doen. Zodra ik meer weet of dit issue, laat ik het jullie weten!

Groetjes,

Hinke

bedankt alvast
Reputatie 4
Badge
Hi all,

Zoals jullie hebben opgemerkt zijn er klanten die geen aankopen kunnen doen via de Google Playstore. Echter zijn er ook klanten die dit wel kunnen. Men is dus aan het uitzoeken waar dit probleem door veroorzaakt wordt/is. Je kunt via een derde ook Google tegoed bestellen en zo alsnog je aankoop van je app of in je app te doen. Zodra ik meer weet of dit issue, laat ik het jullie weten!

Groetjes,

Hinke
@eric

Er staat op de site van tele2 dat ik apps kan kopen via mijn factuur, dus ik ga er van uit dat het werkt.

anders moet tele2 niet hier mee gaan adverteren

Heb je een Android™️-toestel? Dan kun je vanaf nu ook je aankopen in Google Play betalen middels je Tele2 factuur in plaats van je met creditcard. Dit geldt voor alle aankopen, dus apps, muziek en andere digitale producten.

Tele2 rekent geen extra kosten voor deze dienst. Er zit wel een limiet op de aankoopbedragen.

Per kalendermaand kun je maximaal 50 euro uitgeven.

Je aankopen zijn op je factuur te zien onder het kopje ‘Extra diensten’.

mvg
Reputatie 7
Badge +4
Het is een extra service die 2 maanden geleden is aangezet bij Tele2. Voor die tijd, maar nu nog steeds kun je betalen via paypall en creditcard.
Ik heb precies hetzelfde. Bij mij gaven ze aan dat er sprake was van een storing en dat het eind van de dag wel over zou zijn. Probleem is al langer bekend blijkbaar..

bizar ook succes er mee ook
Ik heb precies hetzelfde. Bij mij gaven ze aan dat er sprake was van een storing en dat het eind van de dag wel over zou zijn. Probleem is al langer bekend blijkbaar..
ik helaas ook de zelfde problemen al dikke 6 weken vind echt balen ook contact met google gehad via telefoon lig aan tele2 zeggen ze. als ik bel na tele2 zeggen hun weer lig aan google. ja ik weet ook niet meer .beetje van kasje na het muurtje .ondanks alles verder al 12 jaar lid van tele2 en altijd netjes geholpen door de mensen van tele2 . hopelijk is deze problematiek snel eens opgelost .
@Hinke van Tele2

reactie google
@Hinke van Tele2

heb mail verstuurd naar google. wacht hun antwoord af
Reputatie 4
Badge
Hi Daantje1982,

Zou je misschien contact willen opnemen met Google hierover? Als het probleem niet bij hun ligt, hoor ik dit heel graag! Als het kan ontvang ik een screenshot van het antwoord van Google.

Groetjes,

Hinke
@Hinke van Tele2

Nee geen contact met google
Reputatie 4
Badge
Nog even een vraagje, heeft 1 van jullie toevallig contact gehad met Google hierover?
Reputatie 4
Badge
Is dat nou even jammer om te horen, ik ga weer wat mensen achter de kont aan zitten 😉 To be continued..
@Hinke van Tele2

Net geprobeerd maar nog geen apps kunnen betalen via tele2

Mvg
Daniel