beantwoord

Niet kunnen betalen via google play

  • 3 August 2017
  • 39 reacties
  • 4782 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

39 reacties

ik helaas ook de zelfde problemen al dikke 6 weken vind echt balen ook contact met google gehad via telefoon lig aan tele2 zeggen ze. als ik bel na tele2 zeggen hun weer lig aan google. ja ik weet ook niet meer .beetje van kasje na het muurtje .ondanks alles verder al 12 jaar lid van tele2 en altijd netjes geholpen door de mensen van tele2 . hopelijk is deze problematiek snel eens opgelost .
Ik heb precies hetzelfde. Bij mij gaven ze aan dat er sprake was van een storing en dat het eind van de dag wel over zou zijn. Probleem is al langer bekend blijkbaar..

bizar ook succes er mee ook
Reputatie 7
Badge +4
Het is een extra service die 2 maanden geleden is aangezet bij Tele2. Voor die tijd, maar nu nog steeds kun je betalen via paypall en creditcard.
@eric

Er staat op de site van tele2 dat ik apps kan kopen via mijn factuur, dus ik ga er van uit dat het werkt.

anders moet tele2 niet hier mee gaan adverteren

Heb je een Android™-toestel? Dan kun je vanaf nu ook je aankopen in Google Play betalen middels je Tele2 factuur in plaats van je met creditcard. Dit geldt voor alle aankopen, dus apps, muziek en andere digitale producten.

Tele2 rekent geen extra kosten voor deze dienst. Er zit wel een limiet op de aankoopbedragen.

Per kalendermaand kun je maximaal 50 euro uitgeven.

Je aankopen zijn op je factuur te zien onder het kopje ‘Extra diensten’.

mvg
@Hinke van Tele2

Thanks voor feedback, wacht geduldig af ☕️
Hoi, ik ben benieuwd of inmiddels al oplossing gevonden is ik heb namelijk hetzelfde probleem

Groeten Tom
@aardfark

Hoi,

Nee nog steeds niet
@Hinke van Tele2 weet niet wat de status is
Bij mij doet Google Play het ook niet Hij zegt De aankoop overschreden transactie lamit neem contact op met de klantenservice
Hi all,

Zoals jullie hebben opgemerkt zijn er klanten die geen aankopen kunnen doen via de Google Playstore. Echter zijn er ook klanten die dit wel kunnen. Men is dus aan het uitzoeken waar dit probleem door veroorzaakt wordt/is. Je kunt via een derde ook Google tegoed bestellen en zo alsnog je aankoop van je app of in je app te doen. Zodra ik meer weet of dit issue, laat ik het jullie weten!

Groetjes,

Hinke


Hinke, is er een update hierin?
Ik heb ook al 4 maanden dit probleem namelijk en nog steeds geen oplossing.
T lijkt mij dat dit een van jullie diensten is die gewoon hoort te werken. Anders moeten jullie misschien stoppen met adverteren hiermee als er mensen zijn die hier constant problemen mee ondervinden...

Graag snel een update of oplossing, t probleem is namelijk echt bij jullie en niet bij google play. En om nou elke keer tegoed te moeten kopen op t moment dat je een aankoop wil doen is ook erg vervelend.

Groetjes
Reputatie 4
Badge
Het probleem is gevonden, bij sommige klanten staat het limiet om de één of andere reden op 0 euro in plaats van 50 euro. Nu is men alleen nog aan het uitzoeken hoe dit komt en hoe dit opgelost moet worden. We zijn er dus nog niet helemaal, maar we zijn er nog altijd mee bezig!

Hierin is helaas nog geen nieuwe informatie. Ik vraag elke week om een update en zodra er nieuwe informatie is, gooi ik dat hier in de groep. En zoals je ziet is ook al aangegeven dat het probleem niet bij Google Play zit.

Excuus nogmaals voor het ongemak.

Groetjes,

Hinke
Is er al iets meer bekend want ik zit met hetzelfde probleem.
Reputatie 4
Badge
Hi BenjaminBosse,

Helaas nog niet, zodra ik nieuws heb zal ik dat hier vermelden. Tot die tijd ben ik ook nog in afwachting van een update.

Groetjes,

Hinke
Hoi,

Vandaag mijn betaalmethode verwijderd van tele2 en opnieuw aangemeld, en kan nu apps kopen via play store 👍🏼

@aardfark
@Dawit
@defje
@Maartuno
@MrMix
@Vincent1984
@BenjaminBosse
@Hinke van Tele2

Weet natuurlijk niet als dit bij iedereen werkt maar bij mij doet deze het

Mvg
Daniel
Reputatie 4
Badge
Hi Daantje1982,

Wat goed om te zien dat je het zelf al hebt gemerkt! Ik zag toevallig vanochtend een bericht in mijn mailbox dat het opgelost moet zijn en jij bevestigt dat dus bij deze!

Voor alle anderen: graag even testen en laat het mij weten of het weer werkt!

Groetjes,

Hinke