beantwoord

Niet gebeld kunnen worden na overstap

  • 29 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 184 x bekeken

Sinds gisteren, 28 oktober, overgestapt naar Tele2 met nummerbehoud van mijn vorige provider. Alles werkt, ik kan bellen, sms'en, heb mobiele data. Maar kan niet gebeld worden. 

Inmiddels een aantal telefoontjes verder, en diverse verhalen en verklaringen rijker. De laatste is dat er e3n storing is (Die verder nergens onder storingen terug te vinden is). Zou snel opgelost zijn. 

Inmiddels op internet eens gekeken of dit probleem vaker voorkomt, en dan zie je dat dit een probleem van jaren is waar blijkbaar heel veel mensen mee te maken hebben! Allemaal van t kastje naar de muur gestuurd, en de oplossing die ik tegenkom is uiteindelijk een goede treffen op de technische afdeling omdat het blijkbaar een fout in het omzetten is. 

Krijg totaal geen medewerking of antwoord van tele2 waar ik wat mee kan! Daar betaal je dan je aansluit/administratiekosten voor. Zeker spijt va  mijn overstap! Problemen kunnen altijd voorkomen, echter de service is ver beneden peil. Een aantal aardige mensen gesproken hoor, maar ook een aant ronduit onbeschofte medewerkers die het blijkbaar vreemd vinden dat je graag gebeld wilt kunnen worden. 

Iemand tips wat je moet doen om bij tele2 iets te bereiken?? Want ik weet het niet meer. Volgende optie rechtsbijstand? 

M.vr.gr. 

Vanessa van  Zijderveld

icon

Beste antwoord door Malamute 29 oktober 2019, 13:17

Hallo Vanessa,

 

Sinds vanochtend staat die storing wel vermeld: https://www.tele2.nl/klantenservice/storingen/

en https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/problemen-met-inkomende-gesprekken-78165

 

Er zal helaas weinig anders opzitten dan te wachten tot de storing opgelost is.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hallo Vanessa,

 

Sinds vanochtend staat die storing wel vermeld: https://www.tele2.nl/klantenservice/storingen/

en https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/problemen-met-inkomende-gesprekken-78165

 

Er zal helaas weinig anders opzitten dan te wachten tot de storing opgelost is.

Ik heb er ook last van na de overstap KPN->Tele2 en nu ook gigantisch spijt van de overstap. Al ruim 2 dagen geen klant die mij kan bereiken, geen familie, geen vrienden, helemaal NIETS. Maak een goede beurt zo, waar is de schade te declareren na de misgelopen contacten? Wat een aanfluiting dat Tele2. Met KPN ruim 20 jaar geen problemen gehad.

Reageer