beantwoord

niet gebeld kunnen worden na overstap

• 30 september 2019
  • 8 reacties
  • 264 x bekeken

Sinds vrijdag 27-9-2019 12 uur klant bij jullie met nummer behoud . Nu blijkt dat ik niet gebeld kan worden door personen die het Vodafone netwerk gebruiken.

Kontakt gezocht meteen vrijdag 27-9 en wordt doorgezet naar de technische afdeling .

NU vanmiddag weer gebeld en nog niks opgelost.

Inmiddels al 4 dagen beperkt bereikbaar. Vodafone netwerk gebruikers niet en ook de vast nr die het KPN netwerkgebruiken.

Zeer slecht begin bij tele2 en vind dit niet normaal. Dat soort dingen moet meteen opgelost worden

Graag hoor ik wat hier aan gedaan gaat worden? En hoelang dat duurt
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 1 oktober 2019, 13:13

Privébericht ontvangen. Routering is aangepast en klant heeft bevestigd dat hij weer door iedereen gebeld kan worden.

Topic ga ik hierbij weer sluiten.

Fijne dag, groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het snelste is toch dat de vodafone en kpn klant bij die provider een klacht neerlegd dat ze jouw nummer niet kunnen bellen. Blijkbaar staat er bij die netwerken iets nog verkeerd.
Eric

Bedank voorje reactie.

Ik ben van mening dat tele2 dat regelt. Aangezien dat hun de zorgen van overstap regelen met nummer behoud.

nieuwe klant en nu al spijt door dit soort dingen. Er is waarschijnlijk wat fout gegaan tijdens de overstap en nummer behoud.

Inmiddels nu al 5 dagen dat ik gedeeltelijk onbereikbaar ben.
Reputatie 7
Badge +4
Tele2 heeft je nummer goed geimporteerd. Ze zullen best helpen en geeft de ombereikbaarheid aan die providers door. Maar het is aan die andere provider om nummerportability goed te zetten. Met eigen klant klachten gaat dat soms sneller.
Het licht bij de technische afdeling van tele2. Al met al zeer slecht dit soort dingen. Heb al veel providers gehad maar dit nog niet mee gemaakt tijdens een overstap.

Ik zet hier reactie neer, wat voor oplossing tele2 bied
Reputatie 7
Badge +4
Dan wacht je inderdaad rustig af totdat die andere provider zijn werk heeft gedaan.
Reputatie 4
Badge
@peterh1983 Hallo Peter, dit klinkt alsof de routering niet goed is aangepast bij de nummerportering.
Stuur me even een privébericht met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan ga ik meteen voor je aan de slag
en los ik het vandaag nog voor je op!

Alvast bedankt, groet Petra
Hallo Petra

Heb je een privé bericht gestuurd

Mvg
Reputatie 4
Badge
Privébericht ontvangen. Routering is aangepast en klant heeft bevestigd dat hij weer door iedereen gebeld kan worden.

Topic ga ik hierbij weer sluiten.

Fijne dag, groet Petra