beantwoord

Niet duidelijk waarom abonnement in prijs is verhoogd

• 27 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 520 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Waarom is mij abonnement in prijs verhoogd terwijl het zelfde abonnement nu goedkoper wordt aangeboden door Telefoon 2
icon

Beste antwoord door eric 27 augustus 2018, 17:58

Er is een inflatiecorrectie toegepast op bestaande abonnementen. Ook zijn er extra aanbiedingen in de 'dat wil ik weken'. Dat is een tijdelijke actie, die prijzen gaan ook weer omhoog naar 'normaal niveau'.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is een inflatiecorrectie toegepast op bestaande abonnementen. Ook zijn er extra aanbiedingen in de 'dat wil ik weken'. Dat is een tijdelijke actie, die prijzen gaan ook weer omhoog naar 'normaal niveau'.
En dit is niet mogelijk voor vaste klanten? Lijkt me dat vaste klanten ook belangrijk zijn. De vaste klanten raak je op deze manier kwijt jullie stimuleren om van provider te veranderen.
Dit is jammer nu moet ik over 4 maanden naar een andere provider om niet te veel te betalen.
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt een abonnement al 4 maanden van te voren verlengen. Dan kun je nu al deze nieuwe actieprijzen vastzetten voor als je huidige looptijd om is. Of dat kan zie je via www.tele2.nl/verlengen
Ik had dan gedacht meteen voor de aktiesprijs in te stappen. Over 3 maanden ga ik eens kijken welke aktie er dan is. Ik denk dat er dan wel betere akties zullen zijn. Ik ga me niet 4 maanden voor afloop van de datum vastzetten bij Telefoonnummer 2. Het zou iets anders zijn als ik ook meteen gebruik zou kunnen maken van de aktiesprijs.
Reputatie 7
Badge +4
Ok. Dat soort abonnementen kent Tele2 wel, je kunt namelijk de volgende keer een maandelijks opzegbaar / verlengbaar abonnementsvorm nemen. Dan kun je dus met elke prijswijziging besluiten of je mee wilt gaan, of niet. Maar acties en speciale aanbiedingen zijn er nu maar blijven ook wel komen hoor. Hou gewoon de reclame uitingen in de gaten de komende tijd.
Ter informatie. Niet elke provider rekent inflatiecorrectie. Welke keuze je ook maakt, jij maakt de keuze niet iemand anders. Shoppen heet zoiets, vergelijken.?