vraag

Niet bereikbaar voor diverse nummers en geen ontvangst verificatie smsjes

• 15 september 2020
  • 4 reacties
  • 161 x bekeken

Hallo,

Sinds mijn overstap naar T-Mobile kamp ik met een aantal problemen. Om deze reden ben ik overgestapt naar Tele2 en nu zit ik nog steeds met dezelfde problematiek.

Het probleem is dat ik voor diverse 06-nummers niet bereikbaar ben en dat ik ook van een aantal websites de verificatie smsjes niet ontvang om te kunnen inloggen. Ik kan nu bijvoorbeeld al 2 maanden niet inloggen op mijn spaarrekening en dus niet bij mijn spaargeld!

Ik ben nu al meer dan 3 weken bezig met de klantenservice en technische dienst bezig om dit op te lossen. De technische dienst probeert iedere keer te bellen voor meer informatie maar ook voor hun ben ik niet bereikbaar.

Kunnen jullie aub aangeven of dit probleem snel kan worden opgelost? Zo nee, dan kan ik beter overstappen naar een andere provider. Dit kost mij namelijk veel geld, tijd en energie. 

Alvast bedankt voor een reactie.

Peter

4 reacties

Reputatie 5
Badge

Hey @pvandenberg99.

Welkom op de Community! Bedankt voor je duidelijke uitleg, je bent niet bereikbaar voor verschillende nummers en je bent hierover al in contact met de technische dienst. Maar dat verloopt dus niet helemaal vlekkeloos. Ik ga er alles aan doen om je te helpen. We willen natuurlijk dat je bij ons blijft!

Waar ik benieuwd naar ben is welk toestel gebruik je? Misschien een open deur maar heb je de stappen in dit topic doorgelopen om te onderzoeken of het aan de instellingen ligt? Dit is altijd een eerste stap voor dit soort problemen. Belangrijk is dan om te checken of jouw software up to date is en of jouw netwerkinstellingen goed staan.

Fijn dat je jouw Community account volledig hebt ingevuld, zo heb ik meteen jouw gegevens erbij kunnen pakken. Er is gister een case die aangemaakt door een collega en die heb ik aangevuld met jouw informatie en de prioriteit die het heeft. De technische dienst is op de hoogte van het feit dat jij telefonisch niet te bereiken bent. Als jij een ander nummer hebt waar de technische dienst jou op kan bereiken dan mag je deze in een privebericht aan mij sturen. Weet dat wij dit serieus nemen en er alles aan doen om het te fixen! 

Ik hoor graag van je! Als je meer vragen hebt, let me know. Ik sta voor je klaar!  :thumbsup:

Hallo Cas,

Als ik op jouw link klik kom ik op een topic over een slechte 4G verbinding en is dus niet relevant voor mijn probleem.

Het toestel wat ik gebruik is een Samsung A50 en het besturingssysteem is up to date.

Ik heb geen ander nummer waar ik op bereikbaar ben, dus wellicht is via email een optie.

Peter

Reputatie 5
Badge

Hey @pvandenberg99,
Bedankt voor jouw snelle reactie! Ik heb het meteen doorgegeven aan de technische dienst.
Het topic dat ik meestuurde gaat inderdaad over een slechte 4G verbinding, als je 4G verbinding niet goed is heeft dat ook invloed op jouw bereikbaarheid. 
Weet dat wij ermee aan de slag gaan, je hoort van ons! :muscle:
​​

Hallo Cas,

Met mijn internetverbinding is niets mis.

Peter

Reageer