beantwoord

Niet bereikbaar

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

41 Reacties

pippi103 schreef:

Ik heb mijn telefoon en abonnement online aangeschaft kan ik dan gewoon naar een willekeurige winkel waar ze ook Tele2 verkopen en een nieuwe simkaart aanvragen?

Natuurlijk lijkt mij, gewoon doen NEE heb je Ja kan je krijgen Succes
eric schreef:

Als je een vervangende simkaart ontvangt is het logisch dat de oude het niet meer doet. Er kan er maar 1 gekoppeld zijn aan jouw telefoonnummer. (Of je moet een duo simkaart hebben maar dat is een 1:1 kopie van elkaar)

Volgens mij snap jij nu even niet waar het exact om gaat.
Lees mij topic even en geef dan even een korte bondige reactie waarom het bij mij WEL werkt>> SIM kaart vervangen door een nieuw exemplaar!!

BTW; als je wel kan bellen zit je gewoon op het netwek dat heeft dan niets met instellingen te maken!!!
Maar het wordt nu echter langzaam tijd dat dit opgelost wordt, voordat er maatregelen worden genomen.Weet wel, als dit vaker voorkomt, dat ik me bedank, en overstap! Storing kan altijd, maar dit gaat erg ver! Inmiddels Kassa en de ombudsman ingeschakeld voor eventuele compensatie!
Reputatie 4
Badge +3
De storing is voorbij: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/problemen-gebeld-worden-sms-ontvangen-58290
Nee hoor, is NIET opgelost!!!
Reputatie 4
Badge +3
Probeer dit eens:

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig

- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile/Tele2

- Selecteer daarna weer het T-Mobile/Tele2 netwerk

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op automatisch
JAAAAAAAA de gouden oplossing!!!!! Dank je!!
Tom het werkt wat jij hierboven verneld. Hij doet het weer
Reputatie 4
Badge +3
Top! 🙂
Ja ook bij mij dé oplossing
Hallo Tot nu toe werkt het bij mij nog helemaal niet hoor!!! Geef nog eens precies door eke stappen ik moet ondernemen.
voor Samsung S7 Ben hier nu helemaal klaar mee TELE2 Kost me een dag vol ergernissen.....Kan mijn tijd nuttiger besteden. Dus status is ONOPGELOST
Reputatie 7
Badge +4
Hey Sojke, hier zeg je dat het wel is opgelost?
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/sms-storing-58326/index1.html#post349260
Ook bij mij is de oplossing van Tom het ei van Columbus
Maar waarom zie je dat niet staan als oplossing bij de storing
Wie weet waar je een formulier kan downloaden voor compensatie, ik ben deze maand wel anderhalve week niet bereikbaar geweest,
Het moet er zijn maar ik kan het nergens vinden
Reputatie 7
Badge +4
www.tele2.nl/vergoeding
Reputatie 4
Badge +3
Aangezien de storing gelukkig voorbij is, ga ik dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom