beantwoord

Niet bereikbaar

• 28 augustus 2016
  • 41 reacties
  • 1852 x bekeken

Hoeveel mensen zijn nog meer niet telefonisch bereikbaar met hun Tele 2 abonnement
Ik heb het in het begin van de maand enkele dagen gehad en nu weer
Ik ben benieuwd hoeveel mensen dit nog meer hebben daar er op de site van Tele 2 nooit iets vermeld wordt van een storing
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 30 augustus 2016, 10:50

Probeer dit eens:

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig

- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile/Tele2

- Selecteer daarna weer het T-Mobile/Tele2 netwerk

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op automatisch
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

41 reacties

Ik heb ook sinds een paar dagen dat ik niet gebeld kan worden en krijg ik geen melding van wie me gebeld heeft. Ook ontvang ik geen smsjes.
Hoeveel mensen zijn nog meer niet telefonisch bereikbaar met hun Tele 2 abonnement
Ik heb het in het begin van de maand enkele dagen gehad en nu weer
Ik ben benieuwd hoeveel mensen dit nog meer hebben daar er op de site van Tele 2 nooit iets vermeld wordt van een storing

Het rare is dat ik op het forum meer mensen zie die dit hebben B.v. Mitchellf maar als ik daar op wil reageren kan dit niet, zo verdwijnen de problemen ook lekker in de vergeethoek
Ik heb ook sinds een paar dagen dat ik niet gebeld kan worden en krijg ik geen melding van wie me gebeld heeft. Ook ontvang ik geen smsjes.
En als je de klantenservice belt dan weten ze van niets
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat je het toch even bij jezelf moet zoeken. Het is namelijk geen landelijke storing . Dan zouden een miljoen mensen niet gebelt kunnen worden... het kan zelfs aan je telefoon liggen! Probeer eens een andere.
In een andere telefoon doet hij het ook niet, er is verder niets verandert op mijn telefoon, hij doet het zelfde als in het begin van de maand toen Tele 2 wel een storing had.
Ik vindt het leuk dat je met de provider meedenkt, maar het is niet zo dat als ze het niet in het openbaar toegeven er niets aan de hand is.
Afgelopen vrijdag zeiden ze wel dat er een storing was geweest maar dat die opgelost zou moeten wezen.
Nu niet dus
En in het begin van de maand heb ik ook niets moeten veranderen er was iets mis aan hun kant
In een andere telefoon doet hij het ook niet, er is verder niets verandert op mijn telefoon, hij doet het zelfde als in het begin van de maand toen Tele 2 wel een storing had.
Ik vindt het leuk dat je met de provider meedenkt, maar het is niet zo dat als ze het niet in het openbaar toegeven er niets aan de hand is.
Afgelopen vrijdag zeiden ze wel dat er een storing was geweest maar dat die opgelost zou moeten wezen.
Nu niet dus
En in het begin van de maand heb ik ook niets moeten veranderen er was iets mis aan hun kant

Ik gebruik nu een andere telefoon dan met die storing begin van de maand
Ik ben ook niet bereikbaar en heb dit inderdaad begin vd maand ook gehad. Toen lag het aan het 4g netwerk en heb ik mijn telefoon tijdelijk op 3G ingesteld, dit helpt helaas nu niet.
Vorige keer kwam Tele2 er ook rijkelijk laat achter dat het een storing betrof dus dat zal nu ook wel weer het geval zijn...
Mijn telefoon is ook niet bereikbaar,en ik kan niet bellen!
Zeer irritant,ik kan ook niet zonder,heb zeer belangrijke gesprekken te voeren vandaag en morgen!
De rekeningen zijn allemaal voldaan!
Ik vind dit zeer storend,ik ga ervan uit dat dit per direct geregeld wordt!!
Misschien kan iemand van tele2 reageren op al deze berichten?!
Reputatie 7
Badge +4
Als je zelf niet gebeld kan worden en niet kan bellen is dat weer heel wat anders dan alleen niet gebeld kunnen worden... Heb heb je wel een netwerk verbinding? b.v. kun je mobiele data gebruiken? Probeer anders eens of je op 3G wel een verbinding kan maken.
Als je zelf niet gebeld kan worden en niet kan bellen is dat weer heel wat anders dan alleen niet gebeld kunnen worden... Heb heb je wel een netwerk verbinding? b.v. kun je mobiele data gebruiken? Probeer anders eens of je op 3G wel een verbinding kan maken.
Ik kan wel bellen en internetten.
Bij de vorige storing kon ik wel gebeld worden als hij op 3 g stond maar dat kan nu niet
Heb hem dus ook al op 3 g geprobeerd
Ik heb dus hetzelfde als tessie
Ik kan niet bellen maar wel gebeld worden, ik heb wel wifi,maar buiten geen internet.
Hoe doe ik dat op 3 g zetten?
Reputatie 7
Badge +4
ga naar instellingen -->mobiele netwerken en dan kiezen voor GSM/WCDMA only.
Het volgende:
vrijdag had ik het probleem dat ik wel kon bellen maar dat ik NIET gebeld kon worden.
Na een keer de telefoon opnieuw opstarten werkte het weer.
Later die dag kreeg ik via Whatsapp dat ik niet bereikbaar was. Ik heb via een tweede telefoon mijzelf gebeld en inderdaad ik kreeg de mededeling dat ik in gesprek was.
Vervolgens heb ik de SIM kaart in het andere toestel gedaan om vast te stellen of het aan het toestel ligt.
Helaas ook in het andere toestel kreeg ik de identieke mededeling dat ik in gesprek was.
Volgende dag ben ik naar de telefoonwinkel gegaan waar ik mijn abonnement heb afgesloten en na een paar testjes vertelde de medewerker dat de storing in de SIM kaart zit.
Nieuwe SIM kaart geactiveerd en ik kan nu zowel bellen als gebeld worden.

De oude -defecte - SIM kaart heb ik meegenomen en toch nog eens even in mijn toestel gedaan.
Verrassend was dan ook dat de problemen die ik had weer begonnen.

De nieuwe SIM kaart weer geplaatst en het werkte weer.

dus: GA NAAR DE TELECOMWINKEL EN LAAT EEN NIEUWE SIM KAART AANMAKEN OP JE HUIDIGE NUMMER EN ALLE PROBLEMEN DIE JE HEBT ZIJN VOORBIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb mijn telefoon en abonnement online aangeschaft kan ik dan gewoon naar een willekeurige winkel waar ze ook Tele2 verkopen en een nieuwe simkaart aanvragen?
Reputatie 7
Badge +4
Als je een vervangende simkaart ontvangt is het logisch dat de oude het niet meer doet. Er kan er maar 1 gekoppeld zijn aan jouw telefoonnummer. (Of je moet een duo simkaart hebben maar dat is een 1:1 kopie van elkaar)
Reputatie 4
Badge +3
De storing is verholpen. Mocht je nog problemen ondervinden, zet dan je toestel uit en aan. Werkt het daarna nog steeds niet, maak dan een nieuw topic aan.

Update: in tegenstelling tot wat ik eerder zei, is de storing nog niet volledig opgelost. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes Tom
Ik zit ook al een paar dagen zonder internet en ik kan ook niet bellen! Heel erg hinderlijk. Moet bereikbaar blijven voor mijn werk. Hoop dat het snel opgelost is!!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Jorimm01,

Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic te openen voor je vraag? Jouw situatie is namelijk niet hetzelfde als van de topicstarter. Dit topic gaat over niet gebeld kunnen worden en geen SMS kunnen ontvangen. Dus mocht je het nog niet gedaan hebben, open dan een nieuw topic. Een topic openen doe je door hier te klikken.

Groetjes Tom
Hoi Jorimm01,

Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic te openen voor je vraag? Jouw situatie is namelijk niet hetzelfde als van de topicstarter. Dit topic gaat over niet gebeld kunnen worden en geen SMS kunnen ontvangen. Dus mocht je het nog niet gedaan hebben, open dan een nieuw topic. Een topic openen doe je door hier te klikken.

Groetjes Tom

Wees nou gewoon duidelijk, en vertel of dit ook bij de storing hoort of niet.. Niet zo moeilijk toch?!
Er zijn ook al mensen, waaronder ikzelf, die vanaf zaterdag niet meer kunnen bellen, smsen of internetten. Wees eens duidelijk, en vermeld storingen op jullie website! Nu wordt er niks vermeld.
Ik hang inmiddels ook al een uur in de wacht aan de telefoon. Slechte service dit!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Marcel,

Voor de duidelijkheid: de storing betreft klanten die niet gebeld kunnen worden en geen sms kunnen ontvangen, maar wel zelf kunnen bellen en sms'en.
Jouw issue en die van Jorimm01 staan hier dus los van. Ik wil jou daarom ook vragen om een eigen topic te openen, zodat we je daar verder kunnen helpen.
Hoi Marcel,

Voor de duidelijkheid: de storing betreft klanten die niet gebeld kunnen worden en geen sms kunnen ontvangen, maar wel zelf kunnen bellen en sms'en.
Jouw issue en die van Jorimm01 staan hier dus los van. Ik wil jou daarom ook vragen om een eigen topic te openen, zodat we je daar verder kunnen helpen.

Nou, volgens mij hebben jullie er dan nu een nieuwe storing bij, want ik lees steeds meer berichten van mensen die niet kunnen bellen, smsen of internetten. Niet alleen bij mij en Jorimm01 het geval dus.
Yep, ook ik heb het probleem dat ik NIET bereikbaar ben en ook geen sms kan ontvangen, andersom geen probleem! Net de klantenservice gebeld, ruim 15 min moeten wachten, en er bleek id een nieuwe storing te zijn! Er zijn GEEN oplossingen op dit moment, dat was wat hij te horen kreeg! Als dit te lang duurt, komt er zeker een compensatie want dit is niet de bedoeling!!