Niet alle SMS komt aan

• 4 april 2015
  • 2 reacties
  • 159 x bekeken

Ik maak gebruik van een aantal internetdiensten die sms-berichten sturen ter verificatie van logins. Deze werken niet meer allemaal sinds ik ben overgestapt naar Tele2.

De berichten van Google en mijndomein.nl komen nooit aan.

Is hier iets aan te doen?

Hartelijke groeten,
GS

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge +5
Hoi de Biogeoloog,

Dat is niet de bedoeling! Ik heb gehoord dat sommige smartphones in de 'berichtenmap' een submap met spam hebben. Is dit bij jou ook zo en heb je hier al in gekeken? Heb je al gecontroleerd of het telefoonnummer van de berichtencentrale wel goed staat in het toestel?Het telefoonnummer van de berichtencentrale van Tele2 dient te zijn: +31 640 19 19 19. In onze toestelhulp kun je terug vinden waar in je telefoon je het nummer van berichtencentrale kunt terug vinden.

Let me know!

Groetjes,
Jefta
Hoi de Biogeoloog,

Dat is niet de bedoeling! Ik heb gehoord dat sommige smartphones in de 'berichtenmap' een submap met spam hebben. Is dit bij jou ook zo en heb je hier al in gekeken? Heb je al gecontroleerd of het telefoonnummer van de berichtencentrale wel goed staat in het toestel?Het telefoonnummer van de berichtencentrale van Tele2 dient te zijn: +31 640 19 19 19. In onze toestelhulp kun je terug vinden waar in je telefoon je het nummer van berichtencentrale kunt terug vinden.

Let me know!

Groetjes,
Jefta

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Lumia 950, in mijn telefoon is niets te vinden (de berichten komen dus niet binnen) en het telefoonnummer voor de berichtencentrale klopt. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Mvg.

Bart