beantwoord

Niet aangemeld voor netwerk.

• 22 mei 2019
  • 9 reacties
  • 2961 x bekeken

Ik kan niet bellen smsen en internetten mikn telefoon geeft aan :Niet aangemeld voor netwerk. Hoe kan dit?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hier staan alle tips en truuks: https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/geen-data-of-netwerk-toegang-volg-deze-tips-om-je-verbinding-te-herstellen-72392
Reputatie 3
Badge
Heb je wat gehad aan de tip van Eric en ben je al weer "in the air"? Kijk anders hier nog eens.

Groet Petra
Hee sorry ik heb alles geprobeert, ik heb 3 weken geleden een nieuwe simkaart gekregen, nou zou het daar mischien ook aan kunnen liggen hoorde ik?
Reputatie 3
Badge +1
Heeft die sim kaart het wel gedaan?
Zo ja dan maakt hij misschien geen goed contact meer, soms kan er wel eens aanslag op de contactjes op de sim kaart of in de telefoon zitten.
Je zou eerst kunnen proberen om de sim kaart er een paar keer uit te halen en weer in te steken dan worden die contactjes meestal wel weer schoon.
Reputatie 7
Badge +4
Is je abonnement wel al actief? Bij nummerportering ontvang je de simkaart maar die wordt pas geactiveerd op de dag van portering.
Ja de simkaart heeft het de heletijd gedaan,
Heb hem er al een aantal keer uitgehaald en schoon gemaakt maar nog steeds niks.
Simkaart heb is geactiveerd.
Reputatie 3
Badge +1
Lijkt erop dat je sim kaart defect is.
Je zou nog kunnen proberen om hem in een andere telefoon te proberen, doet hij het daar ook niet dan is hij zeker defect.
Ik heb het telefonische kunnen oplossen met tele2, heel erg bedankt voor de moeite.
Reputatie 3
Badge
Ah kijk aan goed om te horen dat het is opgelost. Ik ga het topic dan ook weer sluiten.

Fijn weekend, groet Petra