beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk

  • 29 July 2022
  • 2 reacties
  • 1675 x bekeken

Reputatie 1

Ik heb recentelijk vaak last van de melding “Niet aangemeld bij netwerk” wanneer ik iemand probeer te bellen, dit zelfs nadat ik nog geen 5 minuten geleden nog iemand gebelt heb. Ik heb een Samsung S21 5G.

icon

Beste antwoord door eric 29 July 2022, 16:53

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Eerste waar je dan aan moet denken is

  1. Heb je dit “overal” of alleen thuis met slechte indoor dekking?
  2. Probeer je sim eens in een ander toestel. Een mobiel toestel is een belangrijk onderdeel van een verbinding en kan ook stuk gaan.
Reputatie 3
Badge +1

Hi @Enter!

Ik zie dat @eric je al een aantal vragen heeft gesteld wat belangrijk is om te weten! 

Allereerst de vraag, heb je dit probleem op één locatie? Want je kan gemakkelijk jouw dekking bekijken via onze dekkingskaart. Hier kan je terugzien hoe jouw dekking op jouw adres is!

Heb je toevallig al een keer je toestel uit- en aangezet? Dit wil nog wel eens helpen! De laatste telefoonupdates installeren helpt vaak ook, mocht je dit nog niet gedaan hebben. Als er geen storing gaande is en het probleem op meerdere plekken speelt, én bovengenoemde stappen werken ook niet, kun je je netwerkinstellingen resetten. Op onze website kun je vinden hoe dit moet.

Ik wil je wel meegeven dat je wachtwoorden van je wifi netwerken verloren gaan. Je zult dus opnieuw verbinding moeten maken met je wifi netwerk. Als dit ook niet helpt, hebben we nog enkele stappen die je kunt ondernemen in een topic op onze Community gezet. 

Groetjes,
Manouk

Reageer