beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk

• 6 September 2016
  • 19 reacties
  • 603 x bekeken

Goedemorgen,

Sinds 2 weken heb ik geen mogelijkheid meer om te bellen en gebeld te worden. Ik krijg de melding dat ik niet aangemeld ben bij netwerk. Ik heb op basis van wat op dit forum al besproken is, geprobeerd. Helaas zonder succes.

Willen jullie mij zsm helpen hiermee?

Met vriendelijke groet,
Hein van Onzenoort
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 26 September 2016, 15:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Heb exact hetzelfde probleem. Als je probeert om van de computergestuurde helplijn een antwoord te krijgen dan lukt dit niet en wordt je op het eind doorvrerwezen naar de telefonische helplijn. Maar daar ben je na 15 minuten wachten ook klaar mee. Twitter geeft geen antwoord. Dus blijft er niets over dan via deze chat ruimte van mede tele2 betalers een oplossing te vinden. En in de tussentijd gaat waarschijnlijk de betaling van mijn abonnement gewoon door! Ben ik niet echt blij mee!
Beste Tele2,

Inmiddels ga ik week 3 in dat ik onbereikbaar ben en dus ook niet weet hoe ik dit kan oplossen. Wanneer kan ik een oplossing verwachten?

Gr. Hein van Onzenoort
Reputatie 5
Badge +4
Hallo Hein,
Ik ben benieuwd wat je al allemaal geprobeerd hebt.
En heb je je simkaart al eens in een ander toestel gedaan en wat gebeurde er toen? Had je toen wel netwerk of ook niet?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Dag Kiko,

Ik heb uiteindelijk mijn telefoon volledig teruggezet naar fabrieksinstellingen. Daarvoor heb ik SIM-kaart eruit en weer terug erin gezet. Opnieuw opstarten. Alle instellingen nagelopen. SIM kaart in ander toestel. Alles zonder resultaat.

Gr. Hein
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hein,
Dus met je simkaart in een ander toestel had je ook geen netwerk?
Als dat zo is wil ik kijken of een heel nieuwe simkaart dit probleem oplost.
Zou je mij een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Ook ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon. Kan niet bellen of gebeld worden. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Mario
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Mario,
Zou je misschien een eigen topic willen aanmaken?
Dan helpen we je daar verder. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hein,
Dankjewel voor je gegevens. Het simkaartnummer wat jij opgaf kwam niet overeen met wat wij hebben staan in het systeem.
Ik heb je nu een nieuwe toegestuurd. Deze zal binnen enkele dagen bij je op de mat vallen.
Als je hem binnen hebt, moet je hem nu wel activeren. Hier vind je hoe je dat kunt doen.
Laat je even weten of alles werkt met je nieuwe simkaart?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hein,
Ik lees net je privébericht. Om een of andere reden werd er een ander account getoond bij het opgeven van jouw gegevens.
Ik heb je dus een simkaart verstuurd van je 'goede' telefoonnummer. Toch moet je deze via je MijnTele2 omgeving activeren.

Ik heb nu na nog verder zoeken in het systeem het telefoonnummer gevonden waarvan de simkaart niet werkt. Hier heb ik nu ook een simkaart voor verstuurd.

Ook zie ik dat je voor beide telefoonnummers hetzelfde e-mailadres gebruikt. Vandaar dat je maar van 1 de gegevens kunt inzien. Zou je mij in een privébericht een ander e-mailadres willen sturen waaraan in een van de twee accounts kan koppelen.

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hein,
Ik heb het e-mailadres aangepast. Als het goed is heeft het e-mailadres dat begint met lonn een mail ontvangen met een link om deze wijziging de accepteren. Deze link is 24uur geldig.
Als het niet in de inbox te vinden is, kun je even kijken in de spam.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hein,
Ik lees net je privébericht. Het duurt een aantal dagen voordat de nieuwe simkaart binnen is. Hier krijg je ook geen mail van.
Met jouw e-mailadres heb ik niks gedaan. Ik heb alleen het account van Lonneke aangepast naar haar e-mailadres.
Wat voor melding krijg je als jijzelf probeert in te loggen met jouw e-mailadres?
En heb je het ook al in een andere internetbrowser geprobeerd?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hein,
Ik ben het nog even verder gaan uitzoeken wat betreft je geen service meer hebt.
Nu is het zo dat wij een heel ander adres in ons systeem hebben staan. Namelijk een adres in Nijmegen. Ben je toevallig verhuisd en heb je dit nooit doorgegeven?
Er heeft namelijk iemand die op dat adres woont naar de klantenservice gebeld met de mededeling dat hij simkaarten heeft ontvangen maar helemaal geen klant is. En nu is er een fraude onderzoek gestart.
Als je verhuisd bent, zou je dan een privébericht willen sturen met je oude adres. Dan kan ik het daarna wijzigen naar het goede adres en dan komt er een simkaart naar je juiste adres.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hein,
Als het goed is heb je woensdag of donderdag je simkaart binnen op je juiste adres.
Laat je even weten of het dan werkt?
Je moet hem weer activeren via je MijnTele2 omgeving.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hein,
Ik heb je een priveberichtje gestuurd. Je hebt nu namelijk een sms gekregen met een code. Zou je mij die code willen geven zodat ik je account kan activeren?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hein,
Als het goed is, is je simkaart nu actief.
Zou je dat eens willen testen door je simkaart in je toestel te doen?
Als dat zo is, hoor ik het graag want dan kan ik weer verder voor je om je MijnTele2 account te activeren. :)
Groetjes Kiko
Hoi Hein,
Als het goed is, is je simkaart nu actief.
Zou je dat eens willen testen door je simkaart in je toestel te doen?
Als dat zo is, hoor ik het graag want dan kan ik weer verder voor je om je MijnTele2 account te activeren. :)
Groetjes Kiko

De sim kaart is actief
Reputatie 5
Badge +4
Oke top!
Als het goed is heb je nu een code ontvangen op je telefoon. Zou je die naar mij willen sturen?
Die heb ik weer nodig om je MijnTele2 account te activeren.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Hein,
Ik heb niks meer van je gehoord. Ik wil nog graag je MijnTele2 account voor je activeren.
Laat je weten wanneer ik de code opnieuw kan versturen?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hein,
Aangezien je niet meer hebt gereageerd en we al weer enige tijd verder zijn, sluit ik je topic.
Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic openen. Dan helpen we je daar weer verder.
Groetjes Kiko