Niet aangemeld bij netwerk.

• 27 juli 2016
  • 4 reacties
  • 221 x bekeken

Beste medewerkers van Tele2,

Op 24 juli kreeg ik een sms van jullie dat ik op 25 juli om 9 uur mijn simkaart kon gaan gebruiken en dat er contact met mij opgenomen zou worden. Maandag 25 juli zou mijn nieuwe abonnement bij jullie ingaan. Echter kreeg ik de melding ''geen netwerk'' en werkt er helemaal niets. Er is geen contact met mij opgenomen! Ik moest zelf naar jullie bellen!

Op maandag 25 juli heb ik gebeld en zeiden ze dat er wat fout was gegaan bij mijn simkaart en dat het binnen 2 of 3 werkdagen zou zijn opgelost. Op dinsdag 26 juli heb ik gebeld en zeiden ze dat het met geluk in de avond was opgelost. Op woensdag 27 juli heb ik gebeld en toen zeiden ze ineens dat het 3 tot 4 werkdagen zou duren en dat mijn simkaart het waarschijnlijk pas vrijdag weer zou doen. Jullie medewerker zei dat er sprake was van een storing. Ik vond het erg frappant dat bij de storingen op de website stond: er is geen storing!

Dan ben ik dus 5 dagen onbereikbaar en kan ik niet op internet buitens huis. Mijn oude simkaart was al geblokkeerd dus die kan ik ook niet meer gebruiken. Er kan geen vervanging geregeld worden, maar ik kan nu dus wel leuk wachten. Mijn simkaart was al een hele tijd geleden aangevraagd, er is dus tijd genoeg geweest om alles te regelen. Kan het proces niet versneld worden? Ik zou graag NU BEREIKBAAR willen zijn!. Bovendien verwacht ik een passende compensatie voor het ongemak dat ik heb ondervonden.

Groeten Erik

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik heb geen gegevens meer van je ontvangen.
Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Dag Erik,

Bedankt voor je berichten en updates.
Wat jammer dat je al langer aan het wachten bent. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is dat je niet bereikbaar bent. Ik zou graag willen kijken of ik hier iets voor je kan betekenen.

Zou je mij de volgende gegevens kunnen sturen in een privébericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Klantnummer

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Ik heb begrepen dat heel veel mensen met dit probleem zitten. Ik zit namelijk zelf voor een lange periode in het buitenland en kan deze nieuwe simkaart niet 123 ophalen thuis. Heel veel mensen zijn nu onbereikbaar in het buitenland. Ik heb ook begrepen dat die oude 3G simkaarten gewoon niet meer werken omdat er een ander netwerk is geactiveerd. Hopelijk krijgen we ons geld terug.
Ik heb alweer een update, deze is helaas alleen maar erger.
Vandaag (28 juli) heb ik opnieuw naar de klantenservice van Tele2 gebeld. Weer werd er verteld dat het steeds wat langer gaat duren. Het zou maximaal 15 werkdagen gaan duren sinds maandag. Dan zou ik dus gewoon 3 weken onbereikbaar zijn! Aangezien het elke keer dat ik bel langer gaat duren weet ik ook niet of ik dit moet gaan geloven. Misschien wordt mij de volgende keer verteld dat het 1 maand zou gaan duren. Toch vind ik het onacceptabel dat ik zolang onbereikbaar. Mijn familie had goede ervaringen over Tele2, Ik ben dus erg ongelukkig denk ik? Ik zou dit graag willen oplossen!!!

Groeten Erik