vraag

Netwerkupdate gehad, maar extra kosten volgens MijnTele2?

  • 17 oktober 2020
  • 9 reacties
  • 163 x bekeken

Wie moet ik geloven?

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als je net bent gemigreerd, geef het dan even 1-2 dagen om alle onderdelen van het verbruik goed te hebben gemigreerd.

Ik heb dit bericht al een week of 2 geleden gepost. Toen stonden mijn extra kosten op €3.

 

Reputatie 7
Badge +1

Deze post is van een half uur geleden, dus het was niet bekend dat je de vraag ook al in een eerder topic hebt gesteld. Lijkt erop dat de extra kosten oplopen. Geeft Mijn Tele2 (website) hetzelfde resultaat? Je hebt niet toevallig naar het buitenland gebeld?

De kosten lopen idd op. Ik heb niet naar het buitenland gebeld. 

Reputatie 7
Badge +1

Geeft Mijn Tele2 hetzelfde aan?

Mijn Tele2 geeft hetzelfde aan. 

Reputatie 7
Badge +1

Dan lijkt het op een bug en zal een Tele2 moderator er iemand naar moeten laten kijken.

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @tonvogels, thanks voor de screenshots. Ik snap de verwarring helemaal! @pipodeclown bedankt voor het meedenken. Ik heb op basis van bovenstaande antwoorden een ticket aangemaakt. Gezien je geen handelingen hebt verricht die ertoe leiden dat je extra kosten hebt gemaakt, lijkt het erop dat het een bug in het systeem is. Dit laat ik voor je uitzoeken, no worries! Ik houd een oogje in het zeil en kom asap bij je terug. :raising_hand_tone4:

Top. Ik dacht al dat het zoiets moest zijn. Kinderziektes. 
bedankt. 

Reageer