beantwoord

Netwerk afgesloten en kan nieuwe simkaart niet activeren

  • 10 January 2021
  • 4 reacties
  • 130 x bekeken

Ik zou overgezet worden naar het nieuwe ‘betere 4G netwerk'. Toen kreeg ik een mail dat ze me niet konden overzetten en dat ik een nieuwe simkaart zou krijgen. Nou prima, maar vervolgens is mijn huidige netwerk dus opeens stopgezet (zonder aankondiging). Gister eind van de middag dan die nieuwe simkaart ontvangen, maar om de simkaart te kunnen activeren moet je een sms-code kunnen ontvangen, en dat kan dus niet want mijn huidige netwerk is afgesloten….

Ik kan dus niet bellen naar de klantenservice en ik probeerde net via de chat een medewerker te spreken maar er is ‘niemand beschikbaar’. Wat is dit voor een bizarre gang van zaken? Is er iemand die nog een idee heeft wat ik kan doen?

 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 10 January 2021, 12:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7

De klantenservice is op zondag niet open, morgenochtend kan je weer bellen (met een andere telefoon), de chat proberen of op dit forum op een Tele2 medewerker wachten.

Thanks. Helaas woon ik alleen dus kan ik niet even makkelijk iemands telefoon lenen. Ik moet morgen vanuit huis werken, maar ik kan niet op de remote omgeving van mijn werk inloggen als ik geen sms-codes kan ontvangen. Allemaal erg frustrerend dus. Ik hoop maar dat er vandaag of morgenochtend snel iemand reageert. 

Reputatie 7

Probeer in ieder geval dan de chat zodra de klantenservice open gaat.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @EllieLou14,
 

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart.

Allereerst mijn excuses voor dit ongemak! We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het al gelukt met het activeren van de Simkaart? 

Zo niet stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!