beantwoord

Negatieve BKR en H codering

  • 11 September 2021
  • 1 reactie
  • 229 x bekeken

Hi, 

De klantenservice belooft elke keer tickets aan te maken en mij te contacteren, maar tot op heden is dat niet gebeurd. Vandaar dat ik het zo probeer.

In 2017 heb ik een betalingsprobleem gehad met Tele2. Hierdoor is er een a2 codering geplaatst bij mijn persoon bij het bkr. Ten eerste ging het om een situatie die verkeerd ingeschat was door mij. Maar heb het direct opgelost toen ik op de hoogte was. Helaas heb ik deze codering nog altijd en lijkt het niet opgelost te zijn. Dit is natuurlijk wel volledig betaald. 

Ook is het erg balen dat dit zo veel gevolgen heeft door een domme fout van mijn kant. 

Zouden jullie mij kunnen helpen om van de a2 een h-codering te maken?

 

Mvg

icon

Beste antwoord door carbear 13 September 2021, 14:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Negatieve BKR registratie is zeker balen. Als je alles netjes betaald hebt kan je inderdaad een H (herstel) code krijgen.

Dit is een openbaar platform, dit kan de community niet oplossen. De enige die je hiermee zou kunnen helpen zijn medewerkers van Tele2. Die kan je bellen of via online chat, Facebook en twitter het snelst bereiken!  Als het geen haast heeft dan kan je wachten op een moderator.