beantwoord

Negatieve A codering verwijderen

  • 3 October 2019
  • 12 reacties
  • 1640 x bekeken

Ik heb sinds 19-3-2019 ! een A codering staan op een betaling die al lang is in gelost bij Tele2.
Ik wil dat deze zsm verwijderd word.

Gr. Dennis
icon

Beste antwoord door eric 11 January 2020, 17:34

Bekijk origineel bericht

12 reacties

Reputatie 6
Hoi.

Kun je nagaan bij het BKR of er ook een H melding is voor je?
Is er niet

Krijg net een mail dat de herstel code naar BKR is verzonden van de klantenservice.
we wachten hier op.
Reputatie 6
Hoi @DennisG

Ik heb gevraagd aan onze financiële administratie om het te laten aanpassen naar een H melding,

Ik verwacht dat dit begin volgende week is aangepast bij het BKR.

Fijne dag,

Arjan

Beste Arjan,

 

Is het mogelijk om de negatieve coderingen ( A en H )  te laten verwijderen bij BKR ? Ik betaal netjes en deze zijn ontstaan door wat problemen met de afschrijvingen bij mijn bank. Hierdoor kan ik niets beginnen bij diverse banken. Ik heb totaal geen negatieve coderingen staan behalve die van Tele2

Graag hoor ik van je.

 

Groet Dennis

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Als je ooit (om welke reden dan ook) een negatieve BKR registratie hebt opgelopen, dan blijft dat 5 jaar staan. Hopenlijk is het nu wel een H melding, dan zijn de achterstanden hersteld. En dat zien bedrijven die BKR raadplegen ook. Of ze dan nog zaken met je willen doen is een eigen afweging van die organisaties.

Zoals je hierboven kan lezen is er een H melding op gezet, echter dit zet geen zoden aan de dijk.

 

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 kan een achterstandmelding bij het BKR niet verwijderen omdat jij er last van hebt. Wel moeten zij zorgen voor correcte meldingen, dus van A naar H is goed gemaakt.

Het BKR staat volgens hun informatie open voor een schriftelijke reactie van jou over je registratie. Zie hier.

Tele2 kan een achterstandmelding bij het BKR niet verwijderen omdat jij er last van hebt. Wel moeten zij zorgen voor correcte meldingen, dus van A naar H is goed gemaakt.

Het BKR staat volgens hun informatie open voor een schriftelijke reactie van jou over je registratie. Zie hier.

Ik wacht wel op een officiele reactie van Tele2, zij weten van deze zaak.

Hoe is dit afgelopen? Ik zit met hetzelfde gedoe

Reputatie 7

Tele2 heeft een registratie plicht, dus als de oorzaak niet bij Tele2 lag (maar bij de klant of de bank) dan mogen ze niet zo maar een melding intrekken.

Tele2 heeft een registratie plicht, dus als de oorzaak niet bij Tele2 lag (maar bij de klant of de bank) dan mogen ze niet zo maar een melding intrekken.

…....

Reageer