vraag

Negatief BKR dankzij Tele2


Beste Tele2,

Inmiddels is mijn opzegging verwerkt. Echter heb ik dankzij tele2 nu een groot probleem. Omdat ik de rest van mijn toestel krediet in 1 keer betaald heb, heeft tele2 een code 2 melding bij het bkr geplaatst. En dat is een negatieve melding.

Nu sta ik dus negatief geregistreerd bij het bkr. En dat heeft tot gevolg dat nu mijn creditcard geblokkeerd is. Ik kan zelf bij het bkr kijken en er staat dat de melding die tele2 er in heeft gezet 5 jaar blijft staat. Dit is natuurlijk belachelijk voor woorden. Het enige dat ik gedaan heb is mijn abonnement opzeggen en de resterende kosten in 1 keer betalen.

En bovendien kan ik ook geen mobiel abonnement met toestel nemen. Ik heb contact met het bkr gehad om dit weg te halen maar dat kan alleen tele2 doen. Dus tele2, willen jullie alstublieft zorgen dat deze melding zo snel mogelijk verwijderd wordt ? Nu sta ik negatief geregistreerd en dat is echt niet terecht.

Tele2 help alstublieft !

Met vriendelijke groet,
Frank

dit is geen prive bericht zodoende geen prive data

4 Reacties

Reputatie 5
Badge
Hoi Legrand51,

Ik zal er voor je induiken,

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Arjan
Beste Arjan,

Bedankt voor je reactie.
*** Reactie weggehaald door moderator *** ivm privegegevens
M.vr.gr.
Frank
Reputatie 5
Badge +1
Je zet hier alles openbaar, voor de hele wereld leesbaar. Niet goed.
Reputatie 5
Badge
Hoi,
Er stond een link in mijn bericht om me je gegevens in een privébericht te sturen, je had ze nu openbaar geplaatst, deze heb ik verwijdert

Ik heb een bericht gestuurd naar de verantwoordelijke afdeling om de registratie te laten verwijderen,
Ik kijk maandag wat de status is

Groet,

Arjan

Reageer