beantwoord

Naar buitenland met nummer behoud

• 2 juli 2019
  • 3 reacties
  • 278 x bekeken

Hoi allemaal,

Ik ga voor een een tijd naar het buitenland, ik weet nog niet hoe lang precies maar wel langer dan 4 maanden.
Ik hoef geen internet te houden, maar wil wel graag bereikbaar blijven op mijn huidige nummer (dit kan helaas niet anders).
Wat is handig om te doen, een klein abonnement houden? Of omzetten naar prepaid zolang ik weg ben? Kan ik bij beide opties mijn nummer gebruiken voor langere tijd in het buitenland?

Alvast bedankt voor het meedenken 😃
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 2 juli 2019, 16:26

Hallo Heidi, wat een leuk vooruitzicht!

Ik begrijp dat je je nummer graag wilt behouden. Hiervoor kun je natuurlijk een klein abonnement nemen maar overstappen naar prepaid is ook een optie.

Het één en ander is ook afhankelijk van je huidige abonnement, zit je bijvoorbeeld nog binnen contract?

Wil je overstappen naar prepaid dan adviseren we hiervoor T-Mobile.

Kijk ook hier eens voor meer informatie. Heb je nog vragen, let us know!

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Omzetten naar prepaid kan niet bij Tele2, je zult daarvoor een andere provider moeten zoeken en daar een prepaid met nummerbehoud bestellen.
Als je na terugkomst weer naar Tele2 dan kan dat dan ook met nummerbehoud.
Reputatie 4
Badge
Hallo Heidi, wat een leuk vooruitzicht!

Ik begrijp dat je je nummer graag wilt behouden. Hiervoor kun je natuurlijk een klein abonnement nemen maar overstappen naar prepaid is ook een optie.
Het één en ander is ook afhankelijk van je huidige abonnement, zit je bijvoorbeeld nog binnen contract?
Wil je overstappen naar prepaid dan adviseren we hiervoor T-Mobile.

Kijk ook hier eens voor meer informatie. Heb je nog vragen, let us know!

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra