beantwoord

Na twee maanden nog steeds geen werkende MijnTele2

• 20 januari 2016
  • 3 reacties
  • 116 x bekeken

Helaas geen mijn TELE2 erg frustrerend als je het verbruik niet kan inzien!
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 januari 2016, 11:52

Hee Flinet,
Hier schiet je natuurlijks niks mee op. Heel goed dat je het even komt melden. Heb je dit als je inlogt via de app en in de online omgeving? Of alleen bij 1 van beide?
Als je het ervaart via de online omgeving ben ik benieuwd of je het in verschillende browsers geprobeerd hebt en of je je cookies verwijderd hebt en je javascript uitgeschakeld hebt.
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hee Flinet,
Hier schiet je natuurlijks niks mee op. Heel goed dat je het even komt melden. Heb je dit als je inlogt via de app en in de online omgeving? Of alleen bij 1 van beide?
Als je het ervaart via de online omgeving ben ik benieuwd of je het in verschillende browsers geprobeerd hebt en of je je cookies verwijderd hebt en je javascript uitgeschakeld hebt.
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Flinet,
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Heb je mijn hulp nog nodig? Zo ja, zou je dan nog willen kijken naar mijn vorige berichtje en antwoord willen geven op die vragen? 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Flinet,
Aangezien ik geen reactie meer gehad heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, wil ik je vragen om een heel nieuw topic te openen. Dan word je daar door mij of een van mijn collega's verder geholpen.
Groetjes Kiko