beantwoord

na betalingsachterstand niet meer op 4G en niet bellen

  • 21 november 2020
  • 5 reacties
  • 95 x bekeken

ik had een betalingsachterstand die inmiddels betaald is, normaal krijg je dan een sms dat je weer aangesloten bent maar die kreeg ik nu niet. ik kan dus geen gebruik maken van 4G of bellen en sms’en terwijl ik er wel voor heb betaald. 

icon

Beste antwoord door WhTurner 21 november 2020, 15:40

Hoe heb je betaald? en wanneer?

  • iDeal - dan wordt je automatisch (ik dacht binnen 1 dag) weer aangesloten
  • overschrijving - dan gebeurt het handmatig binnen 5 werkdagen als je duidelijk het factuurnummer hebt vermeld.

 

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Hoe heb je betaald? en wanneer?

  • iDeal - dan wordt je automatisch (ik dacht binnen 1 dag) weer aangesloten
  • overschrijving - dan gebeurt het handmatig binnen 5 werkdagen als je duidelijk het factuurnummer hebt vermeld.

 

Hoe heb je betaald? en wanneer?

  • iDeal - dan wordt je automatisch (ik dacht binnen 1 dag) weer aangesloten
  • overschrijving - dan gebeurt het handmatig binnen 5 werkdagen als je duidelijk het factuurnummer hebt vermeld.

 

via iDeal, maar het is al ongeveer 2 dagen geleden

Reputatie 7
Badge +4

Had je de telefoon al gerestart?

Had je de telefoon al gerestart?

ja!

Reputatie 7
Badge +1

Hoe heb je betaald? en wanneer?

  • iDeal - dan wordt je automatisch (ik dacht binnen 1 dag) weer aangesloten
  • overschrijving - dan gebeurt het handmatig binnen 5 werkdagen als je duidelijk het factuurnummer hebt vermeld.

 

via iDeal, maar het is al ongeveer 2 dagen geleden

Ongeveer? Als het vrijdag was dan kan het pas maandag worden, dat is 1 werkdag later.

Reageer