beantwoord

Na annulering niet meer kunnen verlengen

  • 19 May 2021
  • 2 reacties
  • 90 x bekeken

Ik vind het zo erg voor woorden,

Ik kan na mijn annulering van 1 maand geleden nogsteeds  niet verlengen!

Er word mij elke week verteld dat de case bij de juiste team ligt wat niet waar is.

Ik kan gewoon niet verder. Ik vind het afschuwelijk dat ik eerst achter mijn geld aan moest gaan die ik uiteindelijk wel heb ontvangen maar ik niet meer kan verlengen bij een andere provider lukt het ook niet omdat het waarschijnlijk nog ergens hangt in het systeem van Tele2.

Ik ben al mijn moed verloren en ik bel niet meer naar de zogenaamde "klantenservice" want die bestaat niet bij Tele2.

Ik word al een maand aan de lijntje gehouden.

Ik zie dat talloze mensen in dit forum de zelfde klachten hebben, ik lees bij een die het sinds Februari heeft en het nogsteeds niet is opgelost.

Ik begin me zeer zorgen te maken over de fouten die Tele2 maakt.

Mijn huidige telefoon abonnement zou op 16-07-2021 moeten aflopen (wat ook eerst zo stond op de app, en ook daadwerkelijk zo moet zijn) is ineens verandert naar september 2021? Na dat ik deze abonnement had verlengt (dit kon al sinds april 2021 is ook ineens verandert  naar 12 Mei 2021)

en die abonnement heb geannulleerd.

Dit klint heel grappig.

Ik lig in de nacht wakker van deze fout.

Het is belachelijk wat Tele2 doet met hun klanten.

Ik geloof dat dit nooit meer goed komt, het zou goed moeten komen maar er word niks aan gedaan dat is de probleem.

Tele2 helpt zijn klanten niet!, okal is het 1 iemand die deze topic leest doe het niet! Sluit nooit een abonnement of wat dan ook aan bij Tele2 want je blijft er wakker van in de nacht.

 

Groetjes, 

Een zeer teleurgestelde klant.

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 19 May 2021, 09:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dank je wel voor het delen van je verhaal. Ik ben zelf nog niet toe aan verlengen maar dan kan ik dus beter eerst nadenken met welk toestel, dan bestellen en dat gewoon laten bezorgen.

Reputatie 6
Badge +2

Dubbel topic: