beantwoord

Muziek happert en batterij is snel leeg.

Beide zoons hebben een samsung s9+ besteld en ontvangen. Bij de actie hoorden headsets. Deze niet ontvangen. Tele2 zegt dat samsung dit moest leveren. Duurt 6 weken. Balen dus . Iets wat je koopt en betaald worxt pas na tig weken Mischien geleverd.
1 Samsung s9+ werkt niet goed. Muziek happert en batterij gaat snel leeg. Contact gehad en men zegt aangetekend opsturen dan wordt die gerepareerd. Euuuu.... Kosten maken voor opsturen en een nieuw apparaat repareren wélke 1 minuut in bezit is. Het kan weken duren omdat hij via internet is gekocht. Ik zeg hier klop geen hout van. Dit moet anders Tele2.

icon Beste antwoord door Rena Chan 5 november 2018, 22:56

Ik leg gewoon uit wat de snelste oplossing is.

Dat is de retour beleid van Tele2, zelf betalen voor retour en wachten tot de afhandeling. Omruilen in een Tele2 winkel is ook niet mogelijk volgens mij.

Samsung stuurt Dynalogic om je toestel op te halen en die is binnen 3 werkdagen terug meestal, dit klinkt als een software issue dus snel opgelost ook.

Maar die headset is een non-issue, ze zijn het niet vergeten, jij hebt niet goed op de actie voorwaarden gelet, daar kun je hoog of laag springen, maar die headset actie is overal gelijk, koop je telefoon bij Tele2, kpn, Coolblue of Mediamarkt.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
De headset is een actie, en dat is gewoon zo dat de fabrikant/winkel sowieso de respijt periode wachten tot dat een actie product wordt verzonden, de levertijden staan gewoon vermeld in de voorwaarden.

Voor reparatie, kun je je toestel bij Samsung melden, die wordt dan opgehaald bij jou.
https://www.samsung.com/nl/reparatie/
Bedankt voor jou info Rena maar reparatie aan een splinternieuw toestel wat nog geen 2 tellen binnen is ???. Niets repareren maar gewoon een nieuwe goeie brengen en de andere meenemen lijkt mij. Laat ze dan gelijk de headsets meenemen welke ze vergeten zijn. Nu komt er alleen maar frustratie en ergernis.
Reputatie 7
Badge +2
Ik leg gewoon uit wat de snelste oplossing is.

Dat is de retour beleid van Tele2, zelf betalen voor retour en wachten tot de afhandeling. Omruilen in een Tele2 winkel is ook niet mogelijk volgens mij.

Samsung stuurt Dynalogic om je toestel op te halen en die is binnen 3 werkdagen terug meestal, dit klinkt als een software issue dus snel opgelost ook.

Maar die headset is een non-issue, ze zijn het niet vergeten, jij hebt niet goed op de actie voorwaarden gelet, daar kun je hoog of laag springen, maar die headset actie is overal gelijk, koop je telefoon bij Tele2, kpn, Coolblue of Mediamarkt.
Klopt Rena je hebt helemaal gelijk. Sorry tele2 had niet gelezen ovrr de headsets. Maar nu alleen nog het s9+ probleem. Ik ik ren porseleinen vaas koopt en feze komt in stukjrs aan, kapot dus, krijg ik 'm na terugsturen toch ook niet geplakt, gelijmd terug ???. Kortom als het een software ofwel een fabrieksprobleem is wil je toch ook een nieuwe en niet 1 die geopend is daarbik de mogelijkheid bestaat niet meer IP67 te zijn.
Klopt Rena je hebt helemaal gelijk. Sorry tele2 had niet gelezen over de headsets. Maar nu alleen nog het s9+ probleem. Als ik een porseleinen vaas koopt en deze komt in stukjes, kapot dus aan, krijg ik 'm, nadat ik deze teruggestuurd heb, toch ook niet geplakt, gelijmd terug ???. Kortom als het een software ofwel een fabrieksprobleem is wil je toch ook een nieuwe en niet 1 die geopend is daarbij de mogelijkheid bestaat niet meer IP67 te zijn.
Reputatie 5
Badge
Hi,

Zoals @Rena aangeeft is dit ons reparatie/retour beleid. Onze reparateur zal samen met de fabrikant beslissen of zij het toestel zullen repareren of dat er een andere oplossing gezocht wordt.
Wat betreft de headsets, deze worden inderdaad door Samsung geleverd.
Jeroen dan kan je toch ook een nieuwe brengen en de oude cq defecte meenemen. Dan heeft mijn zoon gewoon een goed toestel waarvoor hij betaald heeft toch. Dit gaat sneller dan weken op je toestel wachten met de onzekerheid dat het maandagmorgen of vrijdagmiddag toestel weer gaat happeren. Ook bij het brengen en ophalen zijn geen aangetekende kosten verbonden.
Reputatie 7
Badge +2
Nog een aanvulling over je vorige antwoord.

Je hebt grote kans dat een toestel die na gekeken is, beter dicht zit dan een toestel uit de fabriek.

Immers is die IP certificering geen garantie, geïsoleerd fout tijdens productie of gewoon slijtage van dagelijks gebruik kan een negatieve impact hebben op de waterdichtheid van je toestel, zo ik zou sowieso niet op die waterdichtheid als een feature rekenen.

De service van Tele2 als verkoper kan zeker beter, en dat kan prima in een feedback, maar dit brengt nu geen oplossing voor je probleem, de retour, DOA en reparatie protocol is zoals het is, een bezorger kan trouwens geen geopend product retour accepteren, want die geretourneerd product moet gecontroleerd worden voor dat er besloten wordt om een nieuwe te leveren, dus swap aan de deur zou sowieso iets gebeuren.

Rond dit topic dansen is ook tijd verlies, had je gisteren de telefoon bij Samsung aangemeld, was die vandaag al opgehaald en misschien zou die over morgen terug gestuurd worden.

.

BTW, met software issue, dacht ik eerst aan een foute , door de gebruiker, geïnstalleerd app, dat kun je zelf snel uitzoeken door de toestel in veiligheid modus op te starten en een dagje zo draaien. Kijk ook naar de accu verbruik, welke app zit je accu te gebruiken
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen