beantwoord

Module eerste keer inloggen al dagen niet mogelijk

  • 15 December 2019
  • 4 reacties
  • 179 x bekeken

Hoi,

Ik heb heb net een Sim Only abonnement afgesloten en de “eerste keer inloggen” lukt niets sinds dagen. Het instellen van een wachtwoord geeft de module nog wel maar dan blokkeert de website steevast. Het telefoon nummer van de klanten service 020754444 is niet in gebruik. Wat is hier aan de hand? Beter opzeggen als Spijtoptant?

icon

Beste antwoord door eric 15 December 2019, 11:01

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De klantenservice is op zondag gesloten. Morgen kun je ze bellen zodat zij de sim voor je kunnen activeren.

Dank je Eric, maar dat telefoon nummer bestaat ook niet. Wordt lastig zo.

Er moet nog een vier achter 😉 (tiencijferig telefoonnummer)

per abuis dubbel …...