beantwoord

Mobile 4G IP

• 1 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 233 x bekeken

Hallo,
Ik wil graag een unlimited data plan aanschaffen. De enige reden hiervoor is omdat ik veel met Instagram werk. Ik beheer meerdere pagina's en mijn eigen IP adres wordt vaak ge-action blocked omdat ik veel taken verricht via een IP. Nu weet ik dat een 4G verbinding minder vaak problemen heeft. Het enige wat ik me nog afvraag is hoe vaak ik het 4G-IP kan veranderen of hoe vaak dit vanzelf verandert wordt? Het is voor mij wel belangrijk dat deze vaak verandert en niet alleen als ik zelf van plek verander. Anders krijg ik na een paar weken weer precies dezelfde problemen die ik nu heb.

Alvast bedankt voor de reactie. Kon hierover zelf niks vinden op jullie site dus stel de vraag maar even.

Met vriendelijke groet,
Owen
icon

Beste antwoord door eric 1 oktober 2019, 19:26

Het publieke IP adres bij mobiel is dynamisch. Elke sessie is dus anders. Het is ook niet van buiten naar binnen aan te kiezen. J ekunt wel vanaf je mobiele telefoon een VPN sessie naar een VPN server opzetten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Het probleem is dat een 4G sim alleen in een telefoon mag worden gebruikt. En dat je na 5 GB op een dag te hebben gebruikt je (gratis) 1 GB erbij kan aanvragen (evt. meer malen)
Het enige probleem is dat een 4G sim alleen in een telefoon mag worden gebruikt. En dat je na 5 GB op een dag te hebben gebruikt je (gratis) 1 GB erbij kan aanvragren (evt.meer malen)
Ik denk niet dat ik meer dan 5GB per dag nodig ga hebben. Ook manage ik 5 accounts en dat past precies op een telefoon. Dus heb daar geen problemen mee.
Reputatie 7
Badge +4
Het publieke IP adres bij mobiel is dynamisch. Elke sessie is dus anders. Het is ook niet van buiten naar binnen aan te kiezen. J ekunt wel vanaf je mobiele telefoon een VPN sessie naar een VPN server opzetten.
Hallo Eric, Ik begrijp je niet helemaal. Je zegt dat elke sessie anders is dus het IP verandert wel? If so, wat is dan de gemiddelde tijd per sessie? Ook zeg je dat ik een VPN kan opzetten op mijn telefoon. Maar dan heb ik toch een ander device nodig om vervolgens de taken te verrichten?
Reputatie 7
Badge +4
Een sessie is meer als je b.v. je telefoon aanzet. Als je nu geen VPN gebruikt heb je dat straks ook niet nodig.
Reputatie 3
Badge
Hi Owen,

Na het opnieuw opstarten van je telefoon wordt er een nieuwe sessie gestart en die krijgt een ander IP adres.

Gr, Bernadet
Hi Owen,

Na het opnieuw opstarten van je telefoon wordt er een nieuwe sessie gestart en die krijgt een ander IP adres.

Gr, Bernadet

TOP! Dit is het beste antwoord. Ik heb een abonnement afgesloten. Ik was hier al achter door het zelf te proberen met mijn huidige abonnement. Echt precies wat ik nodig had! Bedankt voor je reactie. ;);)
Reputatie 3
Badge
Graag gedaan.

Omdat je geholpen bent, sluit ik dit topic.
Nog een fijne dag.

🙋